تشریح جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای سال 1399 را تشریح کرد.

تشریح جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای
کد خبر: 429138
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۳:۴۳:۵۰

اعتمادآنلاین| فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات و زمان برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای گفت: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی جمعه هفته آینده 14 شهریور ماه برگزار می شود.

زرین آمیزی اضافه کرد: کارت شرکت در آزمون مقطع کاردانی نظام جدید از روز سه شنبه 11 شهریورماه در سایت سازمان سنجش توزیع می شود. داوطلبان می توانند از این تاریخ تا روز آزمون نسبت به دریافت و دانلود کارت اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه این آزمون در 166 شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و شناسنامه ای خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام­ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

زرین آمیزی یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

او در ادامه با بیان اینکه پذیرش در 16 رشته بدون آزمون صورت می گیرد، اضافه کرد: داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، در صورت تمایل می توانند نسبت به ثبت نام در رشته های بدون آزمون از دوشنبه 11 شهریور تا جمعه 14 شهریور اقدام کنند.

به گفته زرین آمیزی، تمام داوطلبان متقاضی گزینش در رشته های بدون آزمون می ­توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محلهای انتخابی خود در تاریخ ذکر شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

رشته های بدون آزمون کاردانی نظام جدید


در 16 کدرشته‌ امتحانی الکترونیک، ساخت و تولید، صنایع فلزی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، عمران، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالوژی، سرامیک، معدن، علوم دریایی، امور اداری، تربیت کودک و مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنرهای تجسمی - نقاشی، امور دامی، امور زراعی و باغی، ماشین های کشاورزی، موسیقی، هتلداری و گردشگری، حمل و نقل، مکاترونیک، پویانمایی، فتوگرافیک، معماری داخلی، صنایع دستی و انرژی تجدیدپذیر خورشیدی) آزمون برگزار نخواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها