علی‌اکبر مسعودی خمینی، عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه:

اسلام نسبت به زمان طاغوت نمود بیشتری در جامعه پیدا کرده است

مسعودی خمینی گفت: امروز نمی‌توانیم ادعا کنیم که تمامی خواسته روحانیت و انقلابیون برای حاکمیت اسلام محقق شده، اما شاهد هستیم اسلام نسبت به زمان طاغوت نمود بیشتری در جامعه پیدا کرده است.

اسلام نسبت به زمان طاغوت نمود بیشتری در جامعه پیدا کرده است
کد خبر: 429157
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اکبر مسعودی خمینی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، درباره اینکه «رئیس جمهور 1400 یک چهره روحانی است یا غیرروحانی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری یک روحانی به نام امام خمینی (ره) به پیروزی رسید. ایشان تلاش کردند تا حاکمیت اسلام و قرآن در این کشور شکل بگیرد و تا به امروز نیز شاهد هستیم تلاش‌های بسیار زیادی در این مسیر شکل گرفته است.

وی ادامه داد: امروز نمی‌توانیم ادعا کنیم که تمامی خواسته روحانیت و انقلابیون برای حاکمیت اسلام محقق شده، اما شاهد هستیم اسلام نسبت به زمان طاغوت نمود بیشتری در جامعه پیدا کرده و یکی از دلایل آن نیز تلاش روحانیت است. برای مثال در روزگار کنونی برخی از افراد برای حفظ اسلام حتی حاضر هستند که جان خود را نیز فدا کنند.

این عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: مردم زمانی که تلاش روحانیت در حفظ و حراست از اسلام را می‌بینند، از ایشان حمایت می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مردم همچون انتخابات سال 96 به کاندیداهای «روحانی» اقبال نشان می‌دهند؟، ابراز داشت: پیش بینی اوضاع سیاسی کشور با توجه به شرایط موجود امری سخت است.

آیت الله مسعودی خمینی تأکید کرد: هر روز و هر ساعت شاهد هستیم که یک مسأله جدید عالم سیاست را درگیر خود می‌کند. برای مثال هنوز تحلیل درستی از اقدامات بعدی آمریکا در قبال ایران در دست نیست و نمی‌توان در خصوص سرنوشت «برجام» به راحتی صحبت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها