سید کمال‌ سجادی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اصلاح‌طلبان یادشان رفته است که شریک دولت هستند

سید کمال‌ سجادی گفت: خیلی از چهره‌های اصلاح‌طلب یادشان رفته است که شریک دولت هستند و حالا که می‌بینند مردم گرفتاری‌های زیای دارند درباره مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و کاهش پول ملی چیزی را گردن نمی‌گیرند.

اصلاح‌طلبان یادشان رفته است که شریک دولت هستند
کد خبر: 429193
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۰۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اصولگرایان در انتخابات 1400، کمافی‌السباق با دغدغه‌های کمتری نسبت به رقیب اصلاح‌طلب خود روبرو خواهند شد. به همین دلیل باید منتظر ماند و دید، آیا می‌توانند اختلاف سلیقه و عقیده‌ها را کنار بگذارند و با کاندیدای واحد شانس بالایی برای کسب اکثرِ رای‌های انتخابات 1400 داشته باشند یا این جریان همچون بیشتر مواقع حضوری چندپاره در انتخابات خواهند داشت؟

سید کمال‌ سجادی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این‌باره اظهار داشت: این تحلیل که برخی سعی دارند اصلاح‌طلبان را از همین حالا در انتخابات ریاست‌جمهوری حاشیه‌نشین معرفی کنند، غلط است و هیچ جناحی نمی‌تواند خودش را برنده بداند. در واقع باید گفت، انتخابات مساله‌ ساده‌ای نیست که بتوان از الان درباره فضای برگزاری یا رای احتمالی آن نظری داد. اینکه انتخابات چطور باشد، بستگی به میزان حضور و رای مردم دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه گفت: کارنامه‌ای که اصلاح‌طلبان در مجلس قبلی و دولت‌های یازدهم و دوازدهم از خود به نمایش گذاشتند،‌ موجب شده تا تردید پررنگی درباره موفقیت آنها در انتخابات 1400 به وجود بیاید. به هر حال اصلاح‌طلبان در روی کار آمدن حسن روحانی نقش زیادی داشتند و در درون دولت هم بیشتر از 90 درصد دولتی‌ها اصلاح‌طلب هستند. به همین دلیل اصلاح‌طابان باید نسبت به شرایط دشوار پاسخگو باشند و احساس مسئولیت کنند. اما خیلی از چهره‌های اصلاح‌طلب یادشان رفته است که شریک دولت هستند و حالا که می‌بینند مردم گرفتاری‌های زیای دارند درباره مشکلات اقتصادی، تورم، بیکاری و کاهش پول ملی چیزی را گردن نمی‌گیرند.

او تصریح کرد: دقیقا به همین دلیل اصولگرایان اگر بتوانند برای انتخابات 1400 چهره‌ای کارنامه‌دار و توانا را به رقابت بفرستند،‌ امکانش زیاد است که از مردم رای بگیرند. البته این احتمال بستگی به فعالیت و تصمیم‌های عقلایی در جریان اصولگرایی دارد. ‌

سجادی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان همانطور که در انتخابات مجلس در همه شهرها لیست داشتند و در تهران هم چهره‌های مشهورشان کاندیدا شده بودند، در خردادماه سال بعد هم فعالیتی جدی در انتخابات خواهند داشت. لازم به یادآوری است که چهره‌هایی چون خانم جلودارزاده و آقای محجوب در انتخابات مجلس یازدهم علی‌رغم انتخاب نشدن، رای نسبتا بالایی داشتند.

وی در ادامه افزود: در مدت اخیر برخی همه سعی خود را به کار می‌گیرند تا مجلس یازدهم را زیر سئوال ببرند. حتی برخی از اصلاح‌طلبان با مطرح کردن مسایل چیپ و سطح پایین سعی دارند نمایندگان مجلس را از چشم مردم بیاندازند و به نوعی شیطنت می‌کنند. این تلاش‌های تخریبی در شرایطی است که مجموعه اصولگرایانی که در مجلس هستند، مجموعه قابل قبولی هستند. به طوری که در پیگیری مطالبات مردم بسیار جدی هستند و برخلاف روند مجالس قبلی، به طور جدی وظیفه نظارتی‌شان را پیگیری می‌کنند. این رویکرد می‌تواند در کاهش مشکلات تاثیر بسزایی داشته باشد.

سید کمال سجادی در پایان گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و رییس مجلس بتواند جلسه‌ها و نمایندگان را به نحو احسن اداره کند، شک نداشته باشید که مجلس یازدهم منشاء خیر خواهد شد.

چکیده گفت‌وگو با سید کمال سجادی

-هیچ جناحی نمی‌تواند از حالا خودش را برنده انتخابات 1400 بداند

-اصلاح‌طلبان فعالیتی جدی در انتخابات خواهند داشت

-اصلاح‌طلبان با مسایل چیپ و سطح پایین نمایندگان مجلس را تخریب می‌‌کنند

-اگر قالیباف بتواند جلسه‌ها و نمایندگان را به نحو احسن اداره کند، مجلس یازدهم منشاء خیر خواهد شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها