مهلت معرفی مشمولان فارغ‌التحصیل دیپلم 98 اعلام شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان فارغ‌التحصیل دیپلمی که در سال 98 مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده و در کنکور سراسری سال 99 شرکت کردند با توجه به مقررات و به جهت رفع مشکل تا 31 شهریورماه مهلت دارند نسبت به تعیین‌تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کند.

مهلت معرفی مشمولان فارغ‌التحصیل دیپلم 98 اعلام شد
کد خبر: 429268
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۱۱:۰۰:۲۳

اعتمادآنلاین| رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی به درخواست کنکوری‌ها از نظام وظیفه در تعیین تکلیف وضعیت معافیت تحصیلی آنها پاسخ داد.

سردار مهری ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اعلام این خبر، اظهار داشت: مشمولان فارغ‌التحصیل دیپلمی که در سال 98 مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده و در کنکور سراسری سال 99 شرکت کردند با توجه به مقررات و به جهت رفع مشکل این عزیزان تا 31 شهریورماه مهلت دارند نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کند.

وی ادامه داد: مهلت مذکور صرفاً به جهت ثبت درخواست‌ها در دفاتر پلیس +10 می باشد و زمان اعزام به خدمت این عزیزان در ماه‌های آتی مشخص می شود.

وی افزود: مشمولان عملا تا فرارسیدن زمان اعزام خدمت خود فرصت انتخاب رشته و در صورت فراهم شدن شرایط توسط سازمان سنجش امکان ثبت نام بدون دغدغه در دانشگاه را دارند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا به منظور مساعدت و تعیین تکلیف این مشمولان منتظر اعلام نتایج و برنامه زمان بندی انتخاب رشته، ثبت‌نام و زمان دقیق شروع به تحصیل این عزیزان از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه‌های علوم و بهداشت است که به محض تعیین موارد مذکور، سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط مربوط به این عزیزان را به زودی اعلام می کند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: در صورت عدم اعلام برنامه زمان‌بندی مناسب از سوی سازمان سنجش و وزارتخانه‌های مذکور و نیز شروع به تحصیل این عزیزان در ترم دوم، اعزام مشمولان در نزدیک ترین ماه انجام تا آنها بتوانند دوره آموزشی خود را در نیروهای مسلح گذرانده و در صورت تمایل در بهمن ماه از خدمت ترخیص می شوند.

وی ادامه داد: کلیه نیروهای مسلح موظف هستند برابر مقررات در صورت اعلام قبولی مشمولان به سرعت نسبت به تسویه حساب با مشمولان اقدام به جهت ادامه تحصیل آنها را به سازمان وظیفه عمومی معرفی کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار مهری با اعلام اینکه مشمولان و خانواده‌های آنها هیچ دغدغه و نگرانی نداشته باشند، گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا و همکاران بنده در ستاد کل نیروهای مسلح به دنبال رفع مشکلات مشمولان است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها