کد خبر: 429318
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۱۴:۵۰:۰۶
| |

درخواست وزارت بهداشت برای مشارکت همگانی در پویش «نذر ماسک»

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مشارکت همگانی در این پویش سلامت‌محور و مومنانه گامی موثر در جهت رفع مشکلات هیات‌های مناطق محروم و کم برخوردار خواهد بود.

درخواست وزارت بهداشت برای مشارکت همگانی در پویش «نذر ماسک»
کد خبر: 429318
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ ۱۴:۵۰:۰۶

اعتمادآنلاین| سخنگوی وزارت بهداشت از تمام محبان امام حسین (ع) خواست تا در پویش نذر ماسک مشارکت کنند چراکه این اقدام گامی موثر در جهت رفع مشکلات هیات‌های مناطق محروم و کم برخوردار خواهد بود.

دکتر سیما سادات لاری با بیان اینکه عزاداری امام حسین (ع) برای تمام ظلم‌ستیزان و عاشقان خاندان اهل بیت اهمیت زیادی دارد، گفت: به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و با هدف تعادل‌بخشی میان حفظ سلامت شهروندان و برگزاری مناسک سوگواری، تلاش‌های زیادی از سوی بانیان مراسم عزاداری‌های امسال در جهت اجرای هرچه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا پویش نذر ماسک ازجمله اقدامات نیکوکارانه و انسان‌دوستانه‌ای بود که مدتی است در کشور به جریان افتاده است و طی آن مردم اخلاق مدار کشورمان نسبت به تهیه و توزیع ماسک به عنوان یکی از مهمترین عوامل بازدارنده از انتقال کرونا اقدام می کنند. حال با توجه به اینکه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به سر می بریم و ضرورت دارد که مسائل بهداشتی را در مراسم عزاداری رعایت کنیم، از تمام محبان امام حسین (ع) درخواست می کنیم تا با مشارکت در پویش نذر ماسک، تهیه و توزیع ماسک را به عنوان اقدامی خداپسندانه و انسان‌دوستانه در کنار سایر نذرهایشان قرار دهند.

لاری در پایان گفت: به طور حتم مشارکت همگانی در این پویش سلامت‌محور و مومنانه گامی موثر در جهت رفع مشکلات هیات‌های مناطق محروم و کم برخوردار خواهد بود. ضمن عرض تسلیت مجدد ایام سوگواری امام حسین (ع) به مردم شریف ایران، از کلیه عاشقان و شیفتگان آن حضرت خواهش می کنیم که تمام همت و تلاش خود را در راستای اجرای هرچه مطلوب تر دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری به کار گیرند تا شاهد برپایی محرمی عاری از هرگونه آفت بیماری و سرشار از شور و شعور حسینی در تمام کشور باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها