کد خبر: 429377
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۰۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از شایعات فضای مجازی گزارش می‌دهد:

علت مرگ ناگهانی پزشکی در لرستان چه بود؟

دکتر توحید محرمی، 45 ساله، که در منطقه پلدختر استان لرستان مشغول کار بود عصر روز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت. مرگ ناگهانی این جراح عمومی باعث ایجاد شایعاتی درباره قتل او شد.

علت مرگ ناگهانی پزشکی در لرستان چه بود؟
کد خبر: 429377
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دکتر توحید محرمی، جراح عمومی، که در پلدختر مشغول خدمت بود دار فانی را وداع گفت. این پزشک که برای گذراندن دوره طرح به پلدختر رفته بود و پس از تمام شدن دوره نیز در همین شهر به ادامه خدمت ‌پرداخت، در روز پنجشنبه به طور ناگهانی دار فانی را وداع گفت. شایعاتی درباره علت مرگ او وجود دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از خبرگزاری‌‌های محلی لرستان، او در ساعت 14:30 روز پنجشنبه برای انجام عمل به بیمارستان امام خمینی (ره) رفت و مقرر بود که در ساعت 20:30 دوباره در بیمارستان حضور پیدا کند. پرسنل بیمارستان پس از تماس‌های مکرر به محل سکونت او رفتند و با پیکر بی‌جانش روبه‌رو شدند.

سید عباس میرهاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فرهنگ لرستان گفته است: «شادروان دکتر محرمی به مدت چهار سال در بیمارستان امام خمینی (ره) مشغول خدمت صادقانه بود. علت مرگ ایشان تاکنون مشخص نشده و در دست بررسی است.»

دادستان پلدختر نیز اظهار داشته: «شایعاتی راجع به درگذشت توحید محرمی، جراح عمومی، در فضای مجازی انتشار داده شده که مرگ او عادی نبوده و قتل اتفاق افتاده که این ادعاها صحت ندارد. به خاطر حساسیت موضوع پزشکی قانونی و بازپرس ویژه قتل هنگام کالبدشکافی در آنجا حضور خواهند داشت و نتیجه مشخص خواهد ‌شد.»

این در حالی است که گفته می‌شود او طی ماجرایی در اسفندماه سال گذشته مورد ضرب و شتم قرار گرفته و پس از چند روز دچار خونریزی مغزی شده بود. پس از این اتفاق محرمی به بیمارستانی در تهران انتقال یافته و پزشکان تشخیص داده بودند که دچار آنوریسم مغزی شده است. خانواده و نزدیکان دکتر محرمی هنوز منتظر پاسخ کالبدشکافی هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها