«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | راز ازدواج موفق قدیمی‌ترین زوج جهان فاش شد

خولیو سزار مورا تابیا (110ساله) و همسرش وادارمینا کاکلوویا کوینترس (104ساله) که نام‌شان به عنوان مسن‌ترین زوج‌های زنده جهان وارد کتاب رکوردهای گینس شده است راز حفظ زندگی مشترک خود را برای بیش از 79 سال اعلام کردند.

دور دنیا | راز ازدواج موفق قدیمی‌ترین زوج جهان فاش شد
کد خبر: 429484
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مسن‌ترین زوج جهان که مجموع سن‌شان 214 سال می‌شود راز موفقیت 79ساله زندگی مشترک خود را در اختیار مردم گذاشتند.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی «میرور» خبر داد، خولیو سزار مورا تابیا (110ساله) و همسرش وادارمینا کاکلوویا کوینترس (104ساله) که نام‌شان به عنوان مسن‌ترین زوج‌های زنده جهان وارد کتاب رکوردهای گینس شده است راز حفظ زندگی مشترک خود را برای بیش از 79 سال اعلام کردند.

در بیانیه این زوج، حفظ کیان خانواده در چارچوب محبت و احترام متقابل، فعالیت صادقانه و دریافت آموزش‌های سالم در رابطه با ارزش‌های خانواده به عنوان کلیدهای اصلی همزیستی سالم بیان شده است.

به گفته این زوج، پختگی‌ای که از اول ازدواج داشتند به آنها اجازه داد نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کنند و روابط عاطفی خود را به مرور زمان رشد دهند.

این زوج که روز 7 فوریه 1941 با یکدیگر ازدواج کردند، پنج فرزند (که یکی از آنها فوت کرده است)، 11 نوه، 21 نبیره و 9 ندیده دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها