پرسپولیس با رضا اسدی هم به توافق نرسید

رضا اسدی که با پیشنهاد تمدید تراکتور و همچنین استقلالی‌ها مواجه شد مذاکراتی جدی با سپاهانی‌ها داشته و حتی گفته می‌شود به توافق نیز رسیده است.

پرسپولیس با رضا اسدی هم به توافق نرسید
کد خبر: 429535
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۰۸:۲۳:۳۹

اعتمادآنلاین| یحیی گل‌محمدی به تازگی لیستی به مهدی رسول‌پناه و مدیران باشگاه پرسپولیس ارائه داده که در صدر آن دانیال اسماعیلی‌فر دیده می‌شد. نفر دوم این لیست رضا اسدی هافبک بلندقامت و مستعد تراکتور است که ظاهراً قراردادش با این تیم به پایان رسیده و پس از فینال جام حذفی قادر است از تیم تبریزی جدا شود. رضا اسدی که با پیشنهاد تمدید تراکتور و همچنین استقلالی‌ها مواجه شد مذاکراتی جدی با سپاهانی‌ها داشته و حتی گفته می‌شود به توافق نیز رسیده است. این بازیکن کارساز البته هیچ قراردادی با سپاهان امضا نکرده چرا که نمی‌خواهد قبل از فینال جام حذفی کشور برای خودش حاشیه درست کند ولی گفته می‌شود این توافق جدی است و او فصل آینده را در جمع زردپوشان اصفهانی سپری خواهد کرد!

هر چند این بازیکن به دلیل اخراج در دیدار نیمه نهایی، جام حذفی برابر نفت مسجد سلیمان و بازی فینال را از دست داد. جالب آنکه اسدی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه به دلیل رفتن به یک تیم خارجی، عمدی اخراج شده است، تصریح کرد: من درباره مسائلی که برخی عنوان می‌کنند و تعدادشان هم خیلی کم است، صحبتی ندارم و از هواداران واقعی تراکتور و مردم خوب آذربایجان هم تشکر می‌کنم که همیشه حامی من بودند. از ساکت الهامی هم باید تشکر کنم که از من حمایت کرد. من در ایران هستم و همچنان در تمرینات تراکتور شرکت می‌کنم، چون اعتقادم این است داور اشتباه کرد و امیدوارم کارت زرد دوم مرا پاک کنند تا بازی فینال را از دست ندهم! من دوست دارم با تراکتور یک جام بالای سر ببرم! در این میان شاید شاکی‌ترین فرد یحیی گل‌محمدی باشد. سرمربی پرسپولیس حالا تنها امیدش مدیر برنامه‌های رضا اسدی است چرا که مدیران تیمش نمی‌توانند پول نقد درخواستی این بازیکن را مثل سپاهانی‌ها تأمین کنند! رضا اسدی بازیکنی دوپُسته است که می‌تواند در دفاع میانی و هافبک دفاعی بازی کند. یحیی گل‌محمدی نیز بر اساس همین توانایی قصد دارد این بازیکن را بخرد که در خط میانی و در صورت لزوم خط دفاع استفاده کند هر چند بعید به نظر می‌رسد حریف تیم متمول اصفهانی در فصل نقل و انتقالات شود!

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها