کد خبر: 429572
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۰۹:۲۸:۳۰
| |

فن دبیک، اولین خرید شیاطین سرخ

منچستریونایتد قرار است این هفته مبلغ 40 میلیون پوند را برای دنی فن دبیک ستاره آژاکس بپردازد. باشگاه منچستریونایتد این هافبک را به عنوان یکی از خریدهای اصلی معرفی کرد و به دنبال فسخ قرارداد او در روزهای آینده است.

فن دبیک، اولین خرید شیاطین سرخ
کد خبر: 429572
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۰۹:۲۸:۳۰

اعتمادآنلاین| منچستریونایتد قرار است این هفته مبلغ 40 میلیون پوند را برای دنی فن دبیک ستاره آژاکس بپردازد. باشگاه منچستریونایتد این هافبک را به عنوان یکی از خریدهای اصلی معرفی کرد و به دنبال فسخ قرارداد در روزهای آینده است. در همین راستا مذاکرات بین هر دو باشگاه در حال انجام است و همه طرف ها امیدوار هستند که این انتقال به زودی نهایی شود تا فن دبیک اولین خرید یونایتد برای فصل بعد باشد.

این بازیکن در 37 بازی فصل گذشته در آژاکس 10 گل به ثمر رساند. او در صورت انتقال همانطور که انتظار می رود در فصل آینده می تواند از ابتدا برای تیمش به میدان برود.


برونو فرناندس و پل پوگبا پس از ورود بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون در ژانویه ، یک همکاری فوق العاده ای شکل دادند و فن دبیک می تواند قدرت خط هافبک تیم را افزایش دهد. میرور همچنین ادعا کرده است که فن دبیک علیرغم آخرین ابراز تمایل تاتنهام ، در روزهای آینده رسماً یک قرارداد 5 ساله امضا کند.


این گزارش حاکی از آن است که سرمربی یونایتد اوله گونار سولسشایر پس از متقاعد کردن فن دبیک برای انتخاب پروژه خود و تبدیل شدن به اولین خرید بزرگ باشگاه در تابستان خواستار جذب یک مدافع هم شده است.


باید دید یونایتد در ادامه روزهای نقل و انتقالات می تواند یک مدافع نیز به خدمت بگیرد یا خیر. این در حالی است که اسمالینگ از رم به تیم بازگشته است و این فصل می تواند برای یونایتد به میدان برود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها