کد خبر: 429608
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۰:۵۱:۲۶
| |

قهرمانی که از کار بیکار شد

نفر سوم وزنه برداری پارالمپیک گفت: سه سال است که مدیریت مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان حضرت ابوالفضل را بر عهده دارم. چند روز پیش گفتند قرار است در آزمونی شرکت کنم. وقتی در جریان سوالات قرار گرفتم کلیه سوالات غیرورزشی بود و من نتوانستم به آنها پاسخ بدهم و از مدیریت مجموعه کنار گذاشته شدم.

قهرمانی که از کار بیکار شد
کد خبر: 429608
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۰:۵۱:۲۶

اعتمادآنلاین| دارنده سه مدال برنز بازی های پارالمپیک پس از برکناری از مدیریت مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان حضرت ابوالفضل منطقه 15 شهرداری گفت: با این همه افتخارات در ورزش جانبازان و معلولان واقعا علت این مساله را نمی دانم و در شرایط بد روحی قرار دارم.

علی صادق زاده، اظهار کرد: نزدیک به 14 سال است که در ورزش شهرداری تهران مشغول به کار هستم که مدت سه سال است که مدیریت مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان حضرت ابوالفضل منطقه 15 را بر عهده دارم. چند روز پیش بدون اینکه اطلاعی به من بدهند گفتند قرار است در آزمونی شرکت کنم که وقتی در جریان سوالات قرار گرفتم کلیه سوالات غیرورزشی بود و من نتوانستم به درستی به آنها پاسخ بدهم و همین مساله سبب شد تا من را از مدیریت مجموعه کنار بگذارند.

وی گفت: در طی چند سال گذشته افتخارات زیادی برای ورزش جانبازان و معلولان کسب کردم و دارای سه مدال برنز پارالمپیک و عناوین مختلف جهانی و آسیایی هستم. حال اینکه با پرسیدن چند سوال غیر مرتبط بخواهند من را از مدیریت مجموعه ورزشی حضرت ابوالفضل کنار بگذارند واقعا کار غیر منطقی است و من دلیل آن را نمی دانم.

صادق زاده خاطرنشان کرد: زمانی که مدیریت این مجموعه را به عهده گرفتم برای رفاه حالورزشکاران جانباز و معلول خدمات زیادی را در این مجموعه انجام دادم و حتی از جیب خود هزینه کردم تا ورزشکاران معلول بدون هیچ گونه دغدغه و استرسی فعالیت خود را در این مجموعه انجام دهند.

حال نمی دانم چرا و به چه منظوری ورزش شهرداری من را بیکار کرده است و تنها دلیل این کار را پاسخ ندادن به آزمون بود. اگر دلیل بیکاری من این مساله است، حاضرم دوباره در این آزمون شرکت کنم. درست نیست با چند سوال غیر مرتبط ورزشی بخواهند افتخارات من را زیر سوال ببرند.

صادق زاده خاطرنشان کرد: در شرایط بد روحی قرار دارم و از زمانی که شنیدم من را از مدیریت مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان منطقه 15 کنار گذاشته اند چند بار قصد خودکشی داشتم. به هر صورت امیدوارم مسئولان در چنین شرایطی وضعیت من را به خوبی درک کنند و فرصت دوباره ای به من بدهند.

وی در پایان درباره وضعیت تمرینات خود برای عضویت در تیم ملی وزنه برداری تصریح کرد: با توجه به اینکه در گذشته از ناحیه سینه دچار آسیب دیدگی و به بیماری دیابت مبتلا بودم مدتی بود که تمرینات خود را متوقف کرده بودم تا پس از بهبودی دوباره تمریناتم را شروع کنم. یک سال است که تمرینات خود را بطور جدی آغاز کردم و تصمیم داشتم بعد از پارالمپیک توکیو خود را برای بازی های پاراآسیایی چین آماده کنم. الان نیز در شرایط آمادگی بسیار خوبی قرار دارم اما از زمانی که شنیدم که من را از مدیریت مجموعه ورزشی حضرت ابوالفضل منطقه 15 کنار گذاشتند دچار یاس و ناامیدی شدم و در شرایط بد روحی قرار دارم. امیدوارم که مسئولان در تصمیم خود تجدید نظر کنند و فرصت دوباره ای به من بدهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها