فیلم کوتاه «پروانه» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه «پروانه» با اتمام کامل مراحل فنی برای حضور در فستیوال‌های خارجی آماده نمایش شد.

فیلم کوتاه «پروانه» آماده نمایش شد
کد خبر: 429639
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۲:۴۶:۴۳

اعتمادآنلاین| مراحل فنی فیلم کوتاه «پروانه» ساخته مسعود حقی و به تهیه‌کنندگی سجاد مرادی به تازگی به اتمام رسیده و این فیلم قرار است در چند فستیوال خارجی به نمایش درآید.

فیلمبرداری «پروانه» اواخر زمستان سال گذشته در تهران انجام شد ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراحل فنی مقداری با تعویق به پایان رسید.

شقایق فراهانی، لاله اسکندری، روژین صدرزاده و… بازیگران اصلی این فیلم کوتاه هستند.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستانش درباره دختری به نام پروانه است که چند ماهی در خود فرو رفته و حرفی نمی‌زند.

او سرانجام با همراهی مشاور روانپزشک خود پرده از رازی برمی‌دارد که خط اصلی داستان فیلم را تشکیل می‌دهد.

«پروانه» اولین ساخته مسعود حقی محسوب می‌شود که پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز با کارگردانان مطرحی چون حسن فتحی، فریدون فرهودی، قاسم جعفری، علیرضا فرید و… تجربه همکاری داشته است. وی فعالیت هنری خود را از سال 71 از تئاتر آغاز کرد و چندین نمایش را نیز به عنوان بازیگر و کارگردان روی صحنه برد و در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی نیز به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز حضور داشته است.

دیگر عوامل «پروانه» عبارتند از نویسندگان: مهیار محمودیه، مهران مرادی، مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، طراح گریم: مهیاد میّمی، مدیر صدابرداری: علی کاظمی، طراح صحنه و لباس: شهرام غدیری، مدیر برنامه‌ریزی: اتا حسینی، منشی صحنه: مژگان طاهرپور، دستیار کارگردان: پیمان جمشیدی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پوریا نوری، مدیر تولید: حامد مرادی، جانشین تولید: حسین شاکری، تدوینگر: روزبه کلباسی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها