کد خبر: 429664
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۳:۴۹:۴۷
| |

آخرین اخبار از وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در حال حاضر پروتکل‌هایی در حال تدوین است که ما بتوانیم تمرینات را شروع کنیم تا روحیه ورزشکاران بازگردد. ما باید بگوییم باز هم کشتی هست و شرایط به حالت  عادی بازمی‌گردد. 

آخرین اخبار از وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی
کد خبر: 429664
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۰ ۱۳:۴۹:۴۷

اعتمادآنلاین| محمد بنا در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی اظهار داشت: فعلا نمی‌توانیم اردوها را برگزار کنیم منتظر ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا هستیم. اگر این دستور صادر شود می‌توانیم از بعد از عاشورا و تاسوعا یا 20 شهریور اردوها را شروع کنیم.

وی در رابطه با برگزاری چرخه انتخابی در شرایط فعلی عنوان کرد: فعلا مسابقه برگزار نمی‌شود. در حال حاضر پروتکل‌هایی در حال تدوین است که ما بتوانیم تمرینات را شروع کنیم تا روحیه ورزشکاران بازگردد. ما باید بگوییم باز هم کشتی هست و شرایط به حالت عادی بازمی‌گردد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص نفراتی که قرار است به این اردو دعوت شوند گفت: آخرین مسابقه‌ای که برگزار شد جام تختی بوده و نفرات را قرار است از این مسابقات انتخاب کنیم. تمرکز ما روی شش وزن المپیکی است. سه نفر از آنها سهمیه را کسب کردند و سه نفر باقی ماندند. به احتمال زیاد مسابقات جهانی برگزار نمی‌شود و ما فقط می‌توانیم روی این وزن‌ها تمرکز کنیم. وزن‌های غیرالمپیکی‌مان را می‌توانیم برای بازگشت شرایط روحی مناسب در عرض یکی دو هفته در اردو قرار دهیم. قرار است برای بازگشت شرایط روحی اردو برگزار شود وگرنه ما دنبال برگزاری مسابقه نیستیم.

وی در رابطه با تمرینات مجازی عنوان کرد: تمرینات ما در حال برگزاری است ولی برای تمرین هدف لازم است. ورزشکاران ما در حال حاضر به لیگ فکر می‌کنند و تمرینات مجازی را بر حسب لیگ نمی‌گذاریم. فقط می‌خواهیم یک آمادگی برای شروع فصل آینده داشته باشند. وقتی من یک نوع تمرین می‌دهم و سرمربیانشان تمرین سنگین‌تری می‌دهند برنامه‌ها به هم ریخته می‌شود. باید در یکی دو روز آینده جلسه‌ای داشته باشیم تا ببینم چه می‌خواهیم انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی در مورد برگزاری مسابقات جهانی عنوان کرد: من امیدم برای برگزاری مسابقات جهانی در حد صفر است و اصلا در سال 2020 مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود. فدراسیون جهانی یک تاریخی داده است اگر صددرصد برگزار شود اردوهایمان را برگزار می‌کنیم. بقیه کشورها هم به آن شکل آماده نیستند و شرایط همه مثل هم است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها