کد خبر: 429823
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۰۹:۱۴:۰۷
| |

مطالبات معلمان شاغل در خارج از کشور به کجا کشید؟

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پرداخت به موقع مطالبات و نظارت بیشتر بر عملکرد معاونت امور بین الملل و توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مورد مطالبه فرهنگیان اعزام به خارج است.

مطالبات معلمان شاغل در خارج از کشور به کجا کشید؟
کد خبر: 429823
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۰۹:۱۴:۰۷

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس با انتقاد از عدم تعیین تکلیف معلمان شاغل در خارج از کشور، گفت: معلمان اعزامی به خارج از کشور مطالباتی دارند که به موقع پرداخت نمی‌شود و باید در اسرع وقت مشکلات آنان حل و فصل شود.

وی تاکید کرد: معلمان اعزامی به خارج از کشور از فرهیختگان و نخبگان جامعه هستند و پیش از اعزام به خارج، مراحل مختلفی از جمله شرکت در آزمون‌های علمی و گزینش‌های متعدد اعتقادی و تخصصی را طی کردند و لازم است که به حل مشکلات آنان توجه شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معلمان شاغل در خارج از کشور انتظار دارند که پس از سال‌ها سختی و مرارت به آنان توجه و مطالبات آنان به موقع پرداخت شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه این افراد تاکنون بارها به مسئولان ذیربط نامه نوشته‌اند تا مشکلاتشان مرتفع شود، تصریح کرد: علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته، تاکنون به درخواست‌های آنان توجه و رسیدگی نشده است.

وی گفت: پرداخت به موقع مطالبات و نظارت بیشتر بر عملکرد معاونت امور بین الملل و توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، مورد مطالبه فرهنگیان اعزام به خارج است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها