کد خبر: 429831
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۰۹:۲۶:۳۳
| |

محمد حسن آصفری:

هرگونه ادعایی برای بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران واهی است

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که رفتار امروز دولتمردان آمریکا قرون وستایی است و آمریکایی‎ها باید بدانند هرگونه اقدامی برای بازگرداندن تحریم‎های بین‌المللی علیه ایران برای آنان گران تمام خواهد شد.

هرگونه ادعایی برای بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران واهی است
کد خبر: 429831
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۰۹:۲۶:۳۳

اعتمادآنلاین| محمد حسن آصفری، با اشاره به ادعاهای مقامات آمریکایی برای بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، بیان کرد: هرگونه اقدامی در راستای بازگشت تحریم‌های بین المللی علیه ایران از سوی آمریکایی ها خارج از پروتکل ها و قواعد بین المللی است چراکه ایران به همه تعهدات خود در برجام عمل کرد و این آمریکایی ها بودند که برخلاف تمام اصول بین المللی برجام را زیرپا گذاشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی باید از کمیسیون مشترک برجام بخواهد تا به این موضوع ورود کرده و جلوی ادعاهای خلاف قانون و اخلاق مقامات آمریکایی را بگیرد. ترامپ تمام توافقات بین المللی را زیر پاگذاشته و حتی هم پیمانان خود را نیز ناامید کرده است‌.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: این آمریکایی‌ها بودند که برجام را پاره کردند و کنار گذاشتند. رفتار امروز دولتمردان آمریکا قرون وستایی است. آمریکایی ها به هیچ قطعنامه و پروتکل بین المللی پایبند نیستند.

آمریکا تا به امروز هر تحریمی که توانسته علیه مردم ایران اعمال کرده است. اتحادیه اروپا و شورای امنیت باید جلوی رفتارهای غیر قانونی آمریکایی ها بایستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها