کد خبر: 429851
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۱۰:۲۸:۲۰
| |

رئیسی، نماینده شرق هرمزگان:

بنیاد مسکن به وظیفه اصلی خود که خانه دار شدن مردم است عمل کند

حسین رئیسی، نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مسکن به وظیفه ذاتی خود در تامین مسکن مردم به نحو احسنت عمل کند

بنیاد مسکن به وظیفه اصلی خود که خانه دار شدن مردم است عمل کند
کد خبر: 429851
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۱۰:۲۸:۲۰

اعتمادآنلاین| حسین رئیسی، نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی میناب افزود: بنیاد مسکن به وظیفه ذاتی خود در تامین مسکن مردم به نحو احسنت عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: نهاد انقلابی(بنیاد مسکن) که فلسفه وجودی آن کمک به خانه دار شدن مردم است مشکل اصلی پیش پای امر خانه دار شدن مردم نشود.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید چند دفعه خانه به دوش شوند تا فکری به حال لایروبی رودخانه تلنگ و دیگر رودخانه های منطقه شود.

وی با بیان اینکه بعد از سیل سال گذشته در روستای تمبک، چند وجب از رودخانه میناب را لایروبی کردید، اضافه کرد: هر ساله روستای تلنگ را آب می برد آیا انصاف است که در آب شرب هم مشکل داشته باشند.

رئیسی اظهار کرد: بر سر دستگاه هایی که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کند، بلند داد خواهیم زد و پای منافع مردم با هیچ کس تعارف نداریم.

رئیسی، خاطرنشان کرد: ادارات از دادن وعده بدون پشتوانه عملی به مردم خودداری کنند چرا که مردم شریف در اوج مشکلات پای نظام و انقلاب ایستاده اند، انتظار است دستگاه ها از نجابت مردم سوء استفاده نکنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها