کد خبر: 429879
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۱۱:۳۹:۴۹
| |

عضو فراکسیون ورزش:

نمایندگان مجلس دخالتی در امور فدراسیون ندارند

اسماعیل حسین زهی، با اشاره به نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و تهدید برای تعلیق فوتبال ایران به دنبال آنچه دخالت سیاسیون در فوتبال خوانده، گفت: بر اساس اساسنامه فدراسیون ها مستقل بوده و خارج از چارچوب های دولتی باید عمل کنند و سیاسیون نیز نباید در کار فدراسیون ها دخالت کنند.

نمایندگان مجلس دخالتی در امور فدراسیون ندارند
کد خبر: 429879
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۱۱:۳۹:۴۹

اعتمادآنلاین| یک عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سیاسیون در امور فدراسیون دخالتی نداشته و هدف یافتن پاسخی برای دلایل عقد چنین قرار دادی با شرایط مذکور و جلوگیری از پایمال شدن حقوق مردم است.

اسماعیل حسین زهی، با اشاره به نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران و تهدید برای تعلیق فوتبال ایران به دنبال آنچه دخالت سیاسیون در فوتبال خوانده، بیان کرد: بر اساس اساسنامه فدراسیون ها مستقل بوده و خارج از چارچوب های دولتی باید عمل کنند و سیاسیون نیز نباید در کار فدراسیون ها دخالت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص پرونده آقای ویلموتس نیز فدراسیون فوتبال ایران با مشاوران حقوقی خود به این پرونده ورود کرده و در دادگاه نیز از حق ایران دفاع خواهد کرد. نمایندگان مجلس و سیاسیون نیز در این حوزه دخالتی نداشته و ندارند.

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش در ادامه تصریح کرد: نمایندگان مجلس و سایر بخش ها نیز در کار فدراسیون دخالت نکردند بلکه ورود ما به موضوع عقد قرارداد با شرایطی که رخ داده است. ما به عقد چنین قراردادی از سوی رئیس فدراسیون ورود کرده و هدف نیز روشن سازی جزئیات آن و برخورد با متخلفان است. ما در امور فدراسیون دخالتی نداریم و هدف یافتن پاسخی برای دلایل عقد چنین قراردادی با شرایط مذکور و جلوگیری از پایمال شدن حقوق مردم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها