غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

پروژه‌های ناتمام را برای دولت آینده به حداقل می‌رسانیم

وزیر علوم در آیین افتتاح مجازی پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری و منتخب دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام گرفت، گفت: در سال پایانی دولت، برنامه‌ریزی‌ها به صورتی خواهد بود که تعداد پروژه‌های ناتمام برای دولت آینده را به حداقل برسانیم.

پروژه‌های ناتمام را برای دولت آینده به حداقل می‌رسانیم
کد خبر: 429970
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۱۶:۳۹:۱۰

اعتمادآنلاین| منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال پایانی دولت برنامه‌ریزی‌ها به صورتی خواهد بود که تعداد پروژه‌های ناتمام برای دولت آینده را به حداقل برسانیم.


منصور غلامی در آیین افتتاح مجازی پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری و منتخب دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام گرفت، اعلام کرد: در سال پایانی دولت، برنامه‌ریزی‌ها به صورتی خواهد بود که تعداد پروژه‌های ناتمام برای دولت آینده را به حداقل برسانیم.

غلامی با تشکر از همه دست‌اندرکاران در به نتیجه رساندن و اتمام پروژه‌های عمرانی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به عنوان نمونه‌ای از تلاش همکاران دانشگاهی هستیم.

وزیر علوم با تشکر از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه در این شرایط، این حمایت‌ها را عامل اصلی و مهم در اتمام پروژه‌ها دانست و گفت: آنچه در این هفت سال در آموزش عالی اتفاق افتاده، تلاش مستمر برای اتمام پروژه‌های در دست احداث بوده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت و توانمندی به حد نهایی و قابل اعتماد در جامعه علمی کشور وجود دارد، اظهار داشت: لازم است مسئولان و برنامه ریزان کشور مساعدت کنند تا این ظرفیت علمی و فناوری امکان بروزشان در جامعه فراهم شود و شاهد توسعه کشور مبتنی بر علم و فناوری باشیم.

وزیر علوم گفت: در بخش‌های مختلف آموزش عالی دستاورد‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته و داریم که می‌توانند در فرصت‌های مناسبی عرضه شوند و حتماً باید به خود باوری در کشور امیدوار باشیم.

در این نشست مجازی که با حضور وزیر علوم، معاونان این وزارت، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برگزار شد، برخی از 160 پروژه عمرانی اتمام یافته و قابل بهره‌برداری دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری افتتاح شدند و همچنین عملیات احداث دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه جندی‌شاپور آغاز شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها