کد خبر: 430030
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۸:۱۱:۰۰
| |

حسرتی که کرونا روی دل مربی کاراته روسیه گذاشت

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه گفت: صورتم را با سیلی سرخ نگه داشتم. اتفاقاتی که در این 7 سال بر من گذشت را باید کتاب کرد. هر کسی با این شرایط کار می کرد، در نهایت خسته می‌شد و می رفت. دوام آوردم و ایستادم چون در مسابقاتی که مبارزه کردم، یاد گرفتم بایستم و بجنگم.

حسرتی که کرونا روی دل مربی کاراته روسیه گذاشت
کد خبر: 430030
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۸:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین روحانی در خصوص رفتن به روسیه، اظهار داشت: در این روزها و ماههای کرونایی چند بار سعی داشتم به روسیه بروم ولی مشکلاتی رخ داد یا پروازها کنسل می‌شد. این بار هم فدراسیون روسیه بلیط تهیه کرده که در نهایت بر سر تمرینات تیم ملی کاراته روسیه حضور داشته باشم.

وی در خصوص احتمال زیاد برگزاری المپیک توکیو، عنوان کرد: با کشف واکسن کرونا، به احتمال زیاد بازیها برگزار خواهد شد. در دورانی که ورزشکار بودم، در مهمترین رقابتهای ورزشی دنیا حضور پیدا نکردم و یکی از حسرت های زندگی‌ام است. البته، به عنوان مربی در المپیک شرکت خواهم کرد. مدال‌های زیادی را در مسابقات جهانی و آسیایی به دست آوردم و فقط مدال المپیک در ویترین مدال‌هایم خالی است.

سرمربی تیم ملی روسیه درباره اینکه چند کاراته‌کا روس در المپیک توکیو شرکت خواهند کرد؟ یادآور شد: رقابتهای گزینشی ابتدای سال آتی میلادی برگزار خواهد شد. روی کاغذ، مردان روسیه شانس زیادی برای شرکت در بازیها ندارند. بیشترین شانس کسب سهمیه را در بخش بانوان خواهیم داشت.

دارنده طلای بازیهای آسیایی 2006 دوحه در مورد کار مربیگری نیز تاکید کرد: مربیگری کار بسیار سختی است و هر قهرمان یا ورزشکاری نمی‌تواند مربی خوبی هم باشد. هر مربی دغدغه و استرس این را دارد که چگونه بازیکنان را آماده کند و فشار روانی زیادی روی مربی می‌آید. کار مربی فقط کوچینگ بازیکن نیست، باید شایستگی‌های زیادی از قبیل مدیریت، یک فرد کاریزماتیک و شیوه صحیح تمرین دادن را بلد باشد.

روحانی درباره اینکه هنوز به حقم در عرصه مربیگری دست نیافتم، خاطرنشان ساخت: صورتم را با سیلی سرخ نگه داشتم. اتفاقاتی که در این 7 سال بر من گذشت را باید کتاب کرد. هر کسی با این شرایط کار می کرد، در نهایت خسته می‌شد و می رفت. دوام آوردم و ایستادم چون در مسابقاتی که مبارزه کردم، یاد گرفتم بایستم و بجنگم. در روسیه نیز تلاش می‌کنم همچون دورانی که ورزشکار بودم نتایج خوبی بدست بیاورم و کارنامه قابل قبولی از خود به جای بگذارم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها