کد خبر: 430062
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۹:۳۱:۰۶
| |

«روزمرگی» به راه ابریشم رسید

نمایشگاه عکس‌های سارا ساسانی با عنوان «روزمرگی» از روز جمعه 14 شهریور ماه در گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود.

«روزمرگی» به راه ابریشم رسید
کد خبر: 430062
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۹:۳۱:۰۶

اعتمادآنلاین| نمایشگاه عکس‌های «روزمرگی» شامل 25 فریم عکس از سارا ساسانی در ابعاد مختلف است که جمعه 14 شهریورماه در گالری راه ابریشم به نشانی بلوار کشاورز، بین خیابان قدس و وصال شیرازی، ساختمان تکنوآجر، پلاک 210، طبقه چهار افتتاح می‌شود و تا 30 شهریور ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه، علاوه بر نمایش 25 فریم عکس رنگی در ابعاد مختلف، ویدئویی مبتنی بر روایت‌هایی مستند از روزمرگی زنان در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است: «واژگان زیادی در زبان فارسی هستند که شبیه هم نوشته می‌شوند اما معانی متفاوتی دارند. من جمله دو واژه «روزمرِّگی» و «روز-مرگی»، از قضا این دو واژه این روزهای در ایران، علاوه بر شکل واحد، معانی نزدیک به هم نیز یافته‌اند. مجموعی از شرایط، بخش عمده ای از زنان کشور را به روز-مرگی یعنی هر روز مردن وا داشته است. آنها روزها را سپری می‌کنند و بدون اینکه منتظر آینده‌ای بهتر باشند، هر روز در خود و روزانه هایشان دفن می شوند …»

سارا ساسانی متولد سال 1364 در تهران، فارغ التحصیل پژوهش هنر و جامعه شناسی است. او بیش از 17 سال در زمینه عکاسی سابقه دارد و علاوه بر برگزاری چهار نمایشگاه انفرادی در بیش از پنجاه نمایشگاه و فستیوال گروهی در داخل ایران و کشورهایی چون اتریش، فرانسه، آمریکا، ایتالیا، بلژیک گرجستان و آلمان شرکت کرده است و موفق به کسب سه رتبه نخست در جشنواره‌های معتبر داخلی شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها