کد خبر: 430072
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۹:۵۸:۵۹
| |

انتقادات صریح یک سردار سپاه از اماراتی‌ها

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه توافق امارات با رژیم صهیونیستی خیانت آشکار به جهان اسلام است، گفت: بدنامی تنها عایدی این توافق برای امارات است.

انتقادات صریح یک سردار سپاه از اماراتی‌ها
کد خبر: 430072
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۰۹:۵۸:۵۹

اعتمادآنلاین| سردار رسول سنایی‌راد، در واکنش به بیانات مقام معظم رهبری نسبت به توافق اخیر امارات با رژیم صهیونیستی، بیان کرد: این توافق رونمایی از یک پیشینه و سابقه‌ای طولانی و آشکارسازی از خیانتی است که قبل از این انجام شده بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: رفت و آمدها گرچه شکل آشکاری نداشت، ولی قبل از این صورت می‌گرفت و همسو با مواضع رژیم صهیونیستی و بی تفاوتی و سکوت در مقابل تضییع حق فلسطین و همچنین در مقابل تجاوزات آن نسبت به سایر کشورهای عربی مثل لبنان و سوریه قبلأ وجود داشت.

وی توافق امارات و رژیم صهیونیستی را آشکار شدن قصه خنجری که از قبل به پشت جهان اسلام فرود آورده بودند، برشمرد و تصریح کرد: خیانت به امت اسلام و ملت‌های عربی است. امارات نوکر رژیم صهیونیستی است، بد نامی را تنها عایدی و دستاورد این توافق برای امارات است. خیانت به آرمان فلسطین و قدس شریف دیگر عایدی این توافق است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه حامیان رژیم صهیونیستی در این ماجرا اصلی‌ترین نقش را دارند، ادامه داد: برای خاندان زاید و نخست وزیر کم تجربه این کشور کف می‌زنند این اقدام اماراتی‌ها کاملأ همسو با منافع رژیم صهیونیستی است.

وی توافق امارات و رژیم صهیونیستی را برگی برای ترامپ در شرایط سخت انتخاباتی موجود و نخست وزیر رژیم صهیونیستی برشمرد و تصریح کرد: پرونده فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سوء مدیریت او در ماجرای مقابله با کرونا او را در شرایط متزلزلی قرار داده است. این توافق، الحاق باختری را به تأخیر انداخته است، این خواسته رژیم صهیونیستی نه اینکه لغو شده باشد بلکه با مقاومت فلسطینی‌های مظلوم به سر انجام نرسیده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه اماراتی‌ها به ظن خود با این توافق رژیم صهیونیستی را از انزوا خارج می‌کنند، ادامه داد: عقب انداختن این اقدام توسعه طلبانه صهیونیست‌ها در مقابل آنچه که اماراتی‌ها برای این رژیم فراهم کردند و مقدمه‌ای برای دومینویی است که برخی کشورهای دیگر همین اقدام را انجام دهند.

وی با تأکید برنقش جاده صاف کنی امارات در جریان این توافق برای رژیم صهیونیستی، گفت: قبل از این مصری‌ها بیشترین ضرر را از بابت پذیرش قرار داد کمپ دیوید و خط شکنی در برابر تابوی ارتباط با رژیم صهیونیستی و ایجاد رخنه در جبهه متحد عربی علیه رژیم صهیونیستی کرند.

همین سرنوشت هم در انتظار اماراتی‌ها خواهد بود. برخی کشورها که تصور می‌شد بدون شرط همین اقدام را صورت دهند، همین کشورها به پیامدها و هزینه‌های سنگین و حیثیتی نگاه کردند تغییر جدی به ادامه روند با اقدام اماراتی‌ها خواهند داد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا توافق امارات با رژیم صهیونیستی را اقدامی نسنجیده و یک اشتباه راهبردی برشمرد و در پایان گفت: این توافق بوی خیانت آشکار می‌دهد و به فلسطین و آرمان‌های اسلامی در جهان اسلام خیانت شده است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها