رئیس کل دادگستری استان فارس:

اراده قضات انقلابی دادگستری در اجرای عدالت و مبارزه با فساد با هجمه‌های رسانه‌های غربی متزلزل نمی‌شود

رئیس کل دادگستری فارس ضمن دفاع قاطع از عملکرد قضات دادگستری این استان گفت: هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان علیه قضات انقلابی اقدامی است که طی سال‌ها ادامه داشته‌است و سابقه طولانی دارد.

اراده قضات انقلابی دادگستری در اجرای عدالت و مبارزه با فساد با هجمه‌های رسانه‌های غربی متزلزل نمی‌شود
کد خبر: 430212
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۶:۳۶:۳۱

اعتمادآنلاین| به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، رئیس کل دادگستری فارس ضمن دفاع قاطع از عملکرد قضات دادگستری این استان گفت: هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان علیه قضات انقلابی اقدامی است که طی سال‌ها ادامه داشته ‌است و سابقه طولانی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی گفت: پرونده قتل محکومی که مورد حمایت رسانه‌های غربی و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است، طی یک فرایند قانونی کاملاً شفاف رسیدگی و دادگاه وی به صورت علنی برگزار شده است.

این مقام قضایی استان فارس با اشاره به اینکه تحقیقات این پرونده در دادسرا توسط دو تن از بهترین بازپرسان مجموعه انجام و کلیه روند قانونی، تحقیقات و قرار صادره با محکم‌ترین استدلالات قضایی انجام شده‌است گفت: در دادگاه نیز شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس با تعدد قاضی و به صورت علنی محاکمه را برگزار کردند.

وی تصریح کرد: با وجود این تعداد قاضی خبره و همچنین نظارت قضات عالی‌رتبه دیوان عالی کشور، امکان نادیده گرفته شدن ادله و مدارک عملاً وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری فارس با انتقاد از کسانی که بدون علم و اطلاع، روند قضایی پرونده ای را زیر سوال می‌برند گفت: با اقدام این فرد و همدستانش یک انسان به قتل رسیده و خانواده‌ای داغدار و فرزندان خردسال مقتول بی‌سرپرست شده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا کسانی که داعیه حمایت از این قاتل را دارند می‌توانند به حقوق شرعی و قانونی خانواده مقتول بی‌توجه باشند تاکید کرد: گریز از مجازات شرعی و قانونی که حق مسلم خانواده مقتول و اولیاء دم می‌باشد با متوسل شدن به حربه‌های جوسازی امری مذموم است و بی‌تردید وجدان‌های بیدار و مردم آگاه ادعای شخصی را که از شرف، انسانیت و ورزشکار بودن صحبت می‌کند، در حالی که با قساوت تمام وطرح و برنامه یک انسان را با ضربه چاقو از پشت به قتل رسانده باور نخواهند کرد.

وی تأکید کرد عزم و اراده قضات در راستای اجرای عدالت و پایبندی به قانون و دفاع از امنیت کشور در برابر هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان متزلزل نخواهد شد چرا که این هجوم نشان دهنده فشار‌هایی است که به برخی افراد و جریان‌ها در راستای مبارزه قاطع قضات پاکدست و با فساد و نا امنی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها