ترامپ خواستار آزمایش مواد مخدر از خود و بایدن شد

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: به نظر من جو بایدن تحت تأثیر یک نوع محرک است. و من می‌گویم هر دو باید تست مخدر بدهیم، هم من و هم او. به این خاطر که نمی‌خواهیم در موقعیتی قرار گیریم که یک شخص تحت تأثیر یک نوع ماده محرک باشد.

ترامپ خواستار آزمایش مواد مخدر از خود و بایدن شد
کد خبر: 430219
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۲ ۱۷:۳۶:۲۸

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهور آمریکا مجدداً بر خواسته خود مبنی بر انجام تست مواد مخدر توسط دو کاندیدا پیش از مناظرات ریاست جمهوری این ماه تأکید کرد که جو بایدن، نامزد دموکرات "نوعی محرک مصرف می‌کند". در این میان خبرنگار فاکس نیوز که به دنبال شفاف‌سازی اظهارات ترامپ بود، پرسید: "مانند ورزشکاران؟" ترامپ پاسخ داد: نه. نه. من می‌خواهم تست بدهم. من تست می‌دهم، او هم تست می‌دهد. ما هر دو باید آزمایش مواد مخدر بدهیم.

دونالد ترامپ به "لاورا اینگراهام" از فاکس نیوز گفت: به نظر من او (جو بایدن) تحت تأثیر یک نوع محرک است. و من می‌گویم هر دو باید تست مخدر بدهیم، هم من و هم او. به این خاطر که نمی‌خواهیم در موقعیتی قرار گیریم که یک شخص تحت تأثیر یک نوع ماده محرک باشد .

در این میان خبرنگار فاکس نیوز که به دنبال شفاف‌سازی اظهارات ترامپ بود، پرسید: "مانند ورزشکاران؟"

ترامپ پاسخ داد: نه. نه. من می‌خواهم تست بدهم. من تست می‌دهم، او هم تست می‌دهد. ما هر دو باید آزمایش مواد مخدر بدهیم.

ادعای رئیس جمهور آمریکا بر این بنا شده که بایدن در ماه مارس، به طور چشمگیری عملکرد مناظره خود را در مقابل سناتور "برنی سندرز" بهبهود بخشیده است.

ترامپ نخستین بار هفته گذشته ایده آزمایش اعتیاد برای او و بایدن پیش از مناظرات پاییز را مطرح کرد. او در آن زمان هم استدلال مشابهی مطرح کرد.

ترامپ در جریان سیکل انتخابات 2016 نیز خواسته مشابهی مطرح کرد و گفت که او و نامزد دموکرات آن زمان، هیلاری کلینتون، بایستی تست مواد مخدر بدهند.

بایدن در 11 مناظره اولیه شرکت کرده که اکثر آن‌ها در مقابل جمع شلوغی از رقبای دیگری بوده است، اما آخرین آن‌ها در 15 مارس (25 اسفند) و مقابل برنی سندرز بود. کارزار ترامپ ماه‌های اخیر را به طرح این ادعا گذرانده که بایدن از نظر ذهنی پسرفت کرده و کلیپ‌های ویرایش‌ شده‌ای را از او به اشتراک می‌گذارد که در حال دست و پا زدن هنگام سخنرانی است.

منبع: دیدبان ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها