«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دستور جنجالی رئیس‌جمهور فیلیپین: به قاچاقچی‌های مواد مخدر مستقیماً شلیک کنید

رئیس‌جمهور فیلیپین به طور علنی و صریح از مسئولان گمرک این کشور خواست به سوی قاچاقچیان شلیک کنند و آنها را از پای درآورند.

دستور جنجالی رئیس‌جمهور فیلیپین: به قاچاقچی‌های مواد مخدر مستقیماً شلیک کنید
کد خبر: 430237
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهور فیلیپین به طور علنی و صریح از مسئولان گمرک این کشور خواست به سوی قاچاقچیان شلیک کنند و آنها را از پای درآورند.

به گزارش اعتمادآنلاین، «رودریگو دوترت» رئیس‌جمهور فیلیپین با رد ادعای موجود در مورد کشتار خارج از چارچوب قانون قاچاقچیان خرده‌پای مواد مخدر تاکید کرد، تمامی افرادی که در این راستا کشته شده‌اند به نحوی جان ماموران امنیتی را به خطر انداخته بودند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از رئیس‌جمهور فیلیپین بازگو کرد: با خرید مقادیر قابل توجهی سلاح‌های جنگی موافقت کردم، اما به تمامی ماموران توصیه شده است مسئولیت‌پذیری کاملی در به‌کارگیری آن داشته باشند.

به گفته رئیس‌جمهور فیلیپین، او به مسئولان عالیرتبه گمرک گفته است: با وجود تمامی تلاش‌های صورت‌گرفته مواد مخدر همچنان وارد کشور می‌شود از این رو از شما می‌خواهم که عاملان این اقدام کشته شود. من از شما حمایت می‌کنم؛ اگر از وجود مواد مخدر اطمینان حاصل کردی شلیک کن و بکش. زندانی نخواهی شد.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، تاکنون 5700 نفر از مظنونان به حمل موادر مخدر در چارچوب این طرح رئیس‌جمهور فیلیپین که جزو تعهدات انتخاباتی‌اش بود از پای درآمده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها