کد خبر: 430282
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۰۹:۲۱:۱۴
| |

واکنش امام جمعه اهل سنت ایران به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی

امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام را به شدت محکوم و از امتناع مقامات این کشور و سکوت جوامع جهانی و اسلامی در این موضوع سخیف و شنیع ابراز تاسف کرد.

واکنش امام جمعه اهل سنت ایران به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی
کد خبر: 430282
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۰۹:۲۱:۱۴

اعتمادآنلاین| مولوی محمدعلی شهنوازی بیان کرد: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام و کلام الله مجید مدتی هست در کشورهای اروپایی و غربی مورد توجه دشمنان امت اسلام قرار گرفته و متاسفانه هتاکان آزادانه به عمل های زشت و غیر انسانی و غیر اخلاقی خود ادامه می دهند.

وی اظهار کرد: پیامبر اسلام و قرآن کریم از مقدسات مسلمانان به شمار می روند و در نزد جهانیان دارای عزت و اعتبار بوده و جایگاه شان بلند و با ارزش می باشد، بنابراین شکستن حدود و خطوط قرمز مسلمانان اعلام جنگ با خدای متعال و امت اسلام است.

امام جمعه اهل سنت خاش ادامه داد: مسلمانان در سراسر دنیا باید به پا خیزند و علاوه بر محکوم کردن عمل زشت و شنیع هتاکان و اهانت کنندگان به ساحت مقدس رسول رحمت و مهربانی و قرآن کریم، کتاب انسان ساز و قانون جامع زندگی بشری از سوی دشمنان قسم خورده اسلام باید غیورمردانه به صحنه بیایند و با این سفاکان و جنایتکاران مقابله کنند.

مولوی شهنوازی ادامه داد: کشورهای اسلامی و سران خیانتکار و سرسپرده آمریکایی و اسرائیلی در منطقه خاورمیانه و از جمله حکام اماراتی باید شرمگین باشند و به جای دوستی با دشمنان یهودی بایستی به فکر مقابله با هتاکان برآیند.

امام جمعه اهل سنت خاش اظهارکرد: امت اسلام باید به خروش بیاید و قدرتمندانه از حریم اسلام و مقدسات شان دفاع کنند و اجازه ندهند، دشمنان صهیونیستی بیش از این به حریم آنها تجاوز کنند، بنابراین عمل زشت و شنیع کفار و صهیونیست ها از نگاه اسلامی، شرعی و اخلاقی و انسانی به شدت محکوم بوده و بایستی با اهانت کنندگان برخورد شود و اگر اقدام عاجلی برای دستگیری و مجازات اهانت کنندگان به ساحت پیامبر اسلام و کتاب الله صورت نگیرد، غیرت مسلمانان به جوش می آید.

مولوی شهنوازی گفت: در شرایط حساس کنونی باید وحدت و همبستگی و اتحاد یکپارچه در امت اسلامی تقویت شود و سران کشورهای اسلامی بایستی با قدرت از حریم اسلام دفاع و اجازه ندهند که دشمنان خدا و رسول به مقدسات مسلمانان اهانت کنند.

دفاتر امام جمعه و نهاد رهبری در امور اهل سنت خاش، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، امامان جمعه مساجد جامع توحیدیه، الخلیل، امام حسین، حنفاء، مدیر حوزه علمیه مخزن العلوم این شهرستان به شدت اهانت به ساحت پیامبر اسلام و کلام الهی در کشورهای غربی و از جمله مجله فرانسوی را محکوم کرده و خواهان مجازات هتاکان شده اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها