کد خبر: 430314
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۱۰:۲۴:۲۲
| |

نماینده شرق هرمزگان در مجلس:

نمی‌گذاریم تمامیت ارضی هرمزگان به خطر بیفتد

نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظر اخیر یکی از نمایندگان استان فارس مبنی بر الحاق بخش هایی از هرمزگان به فارس، گفت: از یکپارچگی و تمامیت ارضی هرمزگان با تمام وجود دفاع خواهیم کرد و قطع به یقین اجازه نخواهیم داد این اتفاق صورت گیرد و مطمئنا نمی گذاریم هیچ مقام مسئولی چنین اجحافی در حق هرمزگان انجام دهد.

نمی‌گذاریم تمامیت ارضی هرمزگان به خطر بیفتد
کد خبر: 430314
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۳ ۱۰:۲۴:۲۲

اعتمادآنلاین| حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: اخیرا یکی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی اظهار نظری راجع به الحاق روستاهایی از هرمزگان به استان فارس داشته اند که نمی دانیم انگیزه آقایان از این کار چیست که هرچند وقت یکبار به این مسئله دامن می زنند و نگرانی ها و دغدغه هایی را برای مردم هرمزگان ایجاد می کنند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: کسانی که این موضوع را دنبال می کنند و در تبلیغات انتخاباتی خود این وعده را به مردم داده اند طبق کدام قانون و مقرراتی به خود حق می دهند که از جیب خلیفه بذل و بخشش کنند و تکه ای از استان دیگر را با تشخیص و نظر خودشان به استان دیگر و کنند.

وی، اظهار کرد: از یکپارچگی و تمامیت ارضی هرمزگان با تمام وجود دفاع خواهیم کرد و قطع به یقین اجازه نخواهیم داد این اتفاق صورت گیرد و مطمئنا نمی گذاریم هیچ مقام مسئولی چنین اجحافی در حق هرمزگان انجام دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر سرمایه گذارانی از دیگر استان ها و حتی استان فارس تمایل به سرمایه گذاری در سواحل هرمزگان را دارند طبق قانون و مقررات هیچ محدودیتی برای فعالیت آن ها وجود ندارد و راه برای آنان باز است.

رئیسی، خاطرنشان کرد: مالکیت این مناطق از قدیم الایام همواره برای استان هرمزگان بوده و خواهد بود و هیچگونه تغییری در جغرافیای هرمزگان را نمی پذیریم.

به گزارش ایسنا، روزهای گذشته یکی از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در نشستی خبری دسترسی فارس به دریا از طریق الحاق بخشی از هرمزگان به این استان را از مسائل مهم منطقه دانسته و گفته این مهم را با جدیت پیگیری می‌کنم که به سرانجام برسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها