سلطانی‌فر:

در پرونده ویلموتس هیچ‌چیز قطعی نشده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: در پرونده ویلموتس یک حکم اولیه صادر شده و این حکم اولیه نیز ناعادلانه بوده است.

در پرونده ویلموتس هیچ‌چیز قطعی نشده است
کد خبر: 430560
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۱۵:۴۳:۰۳

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بعد از فینال جام حذفی گفت: «یک کار خیلی‌خوب دسته جمعی انجام شد که ما توانستیم هم لیگ و هم جام حذفی را تمام کنیم. به دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات و همچنین مدیران باشگاه‌ها، بازیکنان و داوران خسته‌ نباشید می‌گویم. امیدوار هستیم در بازی‌هایی که در پیش داریم یعنی باقی‌مانده مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا، چهار باشگاه‌مان نتایج خوبی بگیرند و به مراحل بالا صعود کنند.»

وزیر ورزش و جوانان درباره پرونده ویلموتس گفت: «ما در این پرونده در وسط راه هستیم؛ دوستان این موضوع را بدانند که هنوز هیچ‌چیز قطعی نشده است. یک حکم اولیه صادر شده و این حکم اولیه نیز ناعادلانه بوده است. ما در جلسات مختلفی که در طول یکی‌-دو هفته گذشته شاهد برگزاری‌اش بودیم و در یکی از آن خود من حضور داشتم، با مجموعه حقوقی دولت، شامل معاون رئیس جهمور، دفتر خدمات حقوق بین‌الملل ریاست جمهوری، معاون حقوقی وزارت خارجه و یک‌سری کارشناس حقوقی دیگر جلساتی داشتیم. تقریباً همه وکلای خبره و مسلط ما معتقد بودند، باتوجه به محتوای قرارداد حکم ناعادلانه‌ است و به احتمال زیاد با این ظرفیت حقوقی خیلی‌خوبی که الان بسیج شده است و از فدراسیون فوتبال حمایت کند، ان شاء الله در CAS حکم را بشکنیم و اگر در آنجا نیز مشکلی پیش آمد، می‌توانیم پرونده را به دادگاه عالی سوییس ببریم.»

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: «در CAS به جای یک قاضی، سه قاضی هستند و بحث دفاع حضوری را داریم. هر موقع مراحل مختلف این موضوع در CAS و دادگاه عالی سوییس طی شد، ان شاء الله که حکم می‌شکند، مراجع مختلف هستند که برخورد می‌کنند.»

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها