انتقاد تند احمد مروی از مجموعه تحت امر خود:

متاسفانه نوعی از بروکراسی در آستان قدس حاکم شده است / اینطور باشد کار آستان قدس پیش نمی‌رود

احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی گفت: به نظر می‌رسد نوعی از بروکراسی در آستان قدس رضوی حاکم شده است.

متاسفانه نوعی از بروکراسی در آستان قدس حاکم شده است / اینطور باشد کار آستان قدس پیش نمی‌رود
کد خبر: 430577
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ ۱۷:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ویدئویی از حجت السلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که انتقادات صریحی را مطرح می‌کند.

او در این ویدئو که حکایت از یک مراسم سخنرانی دارد، می‌گوید: بنده همواره حرف‌هایم را به صراحت می‌گویم. دو هفته قبل از بنده برای کلنگ زنی طرح احداث واحدهای مسکونی مختص کارکنان آستان قدس رضوی دعوت به عمل آمد. بنده امروز به همان محل مراجعه کردم و موضوع نصب روزشمار برای افتتاح پروژه را پیگیری کردم، اما چیزی پیدا نکردم. اگر زمینه آن آماده نبود چرا گفتید کلنگ بزنم مگر من بیکارم؟ مگر برای کلنگ زدن آمده بودم؟

تولیت آستان قدس رضوی با انتقاد از برخی نگاه‌ها در قبال مجموعه تحت امر خود، بیان داشت: تحول نمی‌توان در آستان قدس به وجود آورد، سریعا می‌گویند اینجا را دست نزنید؛ این کار را نکنید؛ وضعیت به این صورت باشد کار آستان قدس پیش نمی‌رود.

مروی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا آستان قدس رضوی به عنوان یک الگو برای نهادهای دولتی مطرح شود، اما متاسفانه شاهد هستیم نوعی از بروکراسی در این آستان نیز حاکم شده است.

وی در پایان تأکید کرد: همه باید برای دستگاه امام رضا (ع) تلاش کنیم، اگر در این مسیر بنده نیز اشکالی در کار داشتم، خواهش می‌کنم که موارد موجود را به بنده نیز تذکر دهید.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها