قانونی که تنها دوچرخه سوار معلول ایران را از پارالمپیک توکیو محروم می‌کند

مسئول کمیته دوچرخه سواری معلولان گفت: هنوز اعزام تنها نماینده دوچرخه‌سواری معلولان به بازی‌های پارالمپیک توکیو مشخص نیست و بستگی به تصمیم ستاد بازی‌های پارالمپیک دارد.

قانونی که تنها دوچرخه سوار معلول ایران را از پارالمپیک توکیو محروم می‌کند
کد خبر: 430670
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ۱۰:۰۲:۳۱

اعتمادآنلاین| مهرداد صفرزاده اظهار کرد: در نشستی که هفته پیش با محمود خسروی وفا و اعضای ستاد بازی های پارالمپیک در خصوص وضعیت دوپرخه سواری برای حضور در توکیو داشتم به من اعلام کردند چون مهدی محمدی در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به مدال برنز دست یافته و یکی از سیاست های پارالمپیک تنها اعزام نفرات اول بازی های آسیایی به پارالمپیک توکیو است، هنوز در ستاد بازی های پارالمپیک توکیو ابلاغ رسمی برای اعزام تنها نماینده دوچرخه سواری معلولان به توکیو نشده است و در این باره ستاد بازی ها باید تصمیم بگیرد که دوچرخه سواری به پارالمپیک توکیو اعزام می شود یا خیر؟

وی گفت: البته تلاش بر این است تا بتوانیم تنها نماینده دوچرخه سواری معلولان را به توکیو اعزام کنیم. امیدوارم از این تک سهمیه کسب شده به خوبی استفاده کنیم و بهترین و آماده ترین ورزشکار خود را به توکیو اعزام کنیم.

صفرزاده از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت سالگرد مرحوم بهمن گلبارنژاد در 28 شهریور خبر داد و گفت: به مناسبت سالگرد مرحوم بهمن گلبارنژاد مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری با هماهنگی فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی پارالمپیک انجام شده که قرار است 28 شهریور در تهران و در تمام رده های سنی برگزار شود، در پایان این رقابت ها به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

مسئول کمیته دوچرخه سواری معلولان درباره زمان برگزاری اردوی تیم دوچرخه سواری معلولان تصریح کرد: اردو را ما براساس اعزام ها هماهنگ می کنیم، وقتی اعزامی وجود ندارد نیازی به برگزاری اردو نیست.

وی در پایان افزود: از زمانی که دوچرخه سواری معلولان تحت پوشش فدراسیون دوچرخه سواری قرار گرفته است، هیچ حمایتی از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان نداشتیم، در حالی که وسایل و تجهیزات دوچرخه سواری به حدی گران است که از عهده ی ورزشکار خارج است.

هر چند طی نشستی که با خسروی وفا داشتم، وی تاکید کرد که حمایت لازم را از دوچرخه سواری معلولان خواهد داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها