کد خبر: 430740
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ۱۳:۱۲:۳۶
| |

قاضی‌زاده‌هاشمی، نایب‌رئیس مجلس:

ارتباط امارات با رژیم صهیونیستی اعلام ارتداد از سوی این کشور است

نایب‌رئیس مجلس گفت: اینکه یک کشور مسلمان مثل امارات رسما و علنا ارتباط خود با رژیم صهیونیستی را برقرار می‌کند در واقع یک نوع اعلام ارتداد از سوی این کشور است.

ارتباط امارات با رژیم صهیونیستی اعلام ارتداد از سوی این کشور است
کد خبر: 430740
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ ۱۳:۱۲:۳۶

اعتمادآنلاین| نایب‌رئیس مجلس گفت: یکی از الزامات دین اسلام دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است و وقتی کشور مسلمانی مثل امارات رسما با رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار می‌کند در واقع ارتداد خود را اعلام کرده است.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برقراری ارتباط بین امارات و رژیم صهیونیستی گفت:‌اینکه یک کشور مسلمان مثل امارات رسما و علنا ارتباط خود با رژیم صهیونیستی را برقرار می‌کند در واقع یک نوع اعلام ارتداد از سوی این کشور است.

وی افزود: اسلام به عنوان یک دین یک‌سری بایدها و نبایدها و قواعد و الزامات خود را دارد و یکی از الزامات دین اسلام دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ وقتی امارات رسما ارتباط خود با اسرائیل را برقرار و آن را اعلام می‌کند در واقع این برقراری و اعلام ارتباط صدور یک بیانیه مبنی بر ارتداد این کشور است.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد:‌البته امارات پیش از این هم به صورت پنهانی ارتباطات امنیتی سیاسی با رژیم صهیونیستی داشته و امروز این ارتباطات علنی شده است.

وی افزود:‌علنی شدن ارتباط امارات با رژیم صهیونیستی باعث شده آن تعداد از گروه‌‌های اسلامی که در ارتباطات این کشور با رژیم صهیونیستی تردید داشتند این تردیدشان برطرف شود و در واقع در مقابل این مسئله مقابله کنند.

نایب‌رئیس مجلس اظهار داشت: طبق آمار گرفته شده 85 درصد از مسلمانان جهان با رژیم صهیونیستی مخالف هستند و وقتی کشوری مثل امارات با این رژیم ارتباط برقرار می‌کند باید بداند برقراری ارتباط با این رژیم و کنش‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و... دیگر کشورها با این کشور در ادامه تاثیر خواهد داشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها