کد خبر: 430852
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ۰۷:۲۳:۲۲
| |

یاران سابق اوباما به کمپین ریاست جمهوری بایدن پیوستند

کمپین ریاست جمهوری جو بایدن، رقیب دموکرات پیشین و چندین تن از مقام‌های ارشدی که در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما خدمت می‌کردند، به تیم انتقالی کاخ سفید افزود.

یاران سابق اوباما به کمپین ریاست جمهوری بایدن پیوستند
کد خبر: 430852
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ۰۷:۲۳:۲۲

اعتمادآنلاین| جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها چهار عضو جدید به تیمی به ریاست تد کافمن، متحد دیرینه خودش اضافه کرده است؛ میشل لوهان گریشام فرماندار نیومکزیکو، جفری زینتس مشاور اقتصادی سابق اوباما، سدریک ریچموند نماینده لوئیزیانا و آنیتا دان، مشاور کمپین او.

بایدن همچنین پیت بودجج، از کهنه‌سربازان آمریکایی و شهردار سابق سوث بند در ایالت ایندیانا را برای هیات مشاوره در کنار سالی یتز، معاون دادستان کل سابق و سوزان رایس، مشاور امنیت ملی دوره اوباما که نام او هم در لیست معاون‌های این نامزد قرار داشت، معرفی کرد.

کافمن گفت: ما در بحبوحه یک بحران سلامت جهانی و اقتصاد متزلزل برای این دوره گذار آماده‌ایم. این یک دوره انتقالی مثل موارد دیگر نیست و این تیم گردآوری شده به جو بایدن کمک خواهد کرد تا با چالش‌های فوری که کشورمان با آنها روبروست، مقابله کند.

به گفته او، تجربه اعضای هیات مشاوره به بایدن کمک می‌کند تا به این پاندمی کروناویروس که همچنان در ایالات متحده قربانی می‌گیرد و به این رکود اقتصادی پاسخ دهد. همچنین ویوک مورثی، جراح کل سابق ایالات متحده که به بایدن درباره واکنش به این پاندمی مشورت می‌دهد، به تیم انتقالی پیوسته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها