ولادیمیر آلکنو با فدراسیون والیبال ایران به توافق رسید

کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خود مصوب کرد که از مربی تراز اول جهانی برای هدایت تیم ایران در لیگ ملت‌ها 2021 و بازی‌های المپیک توکیو استفاده شود.

ولادیمیر آلکنو با فدراسیون والیبال ایران به توافق رسید
کد خبر: 430866
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ۰۷:۵۲:۵۹

اعتمادآنلاین| در شرایطی که مسئولان فدراسیون والیبال این روزها به دنبال برگزاری جلسات مختلف به بهانه انتخاب سرمربی تیم ملی هستند و صحبت‌های مختلفی را مطرح می‌کنند، شنیده می‌شود توافقات نهایی بین فدراسیون ایران و ولادیمیر آلکنو، سرمربی پرافتخار روسی انجام شده است. آلکنو چند دستیار ایتالیایی دارد و به نظر می‌رسد برای حضور آنها در تیم ملی ایران هم صحبت‌هایی مطرح شده است.

آلکنو 53 ساله سابقه مربیگری در تیم‌های باشگاهی روسیه و همچنین تیم ملی این کشور را دارد. کسب مدال برنز المپیک 2008 و مدال طلای المپیک 2012 از جمله افتخارات آلکنو با تیم ملی روسیه است. وی در رده باشگاهی هم توانسته چندین بار قهرمانی در لیگ روسیه را تجربه کند. مدتی هم سعید معروف در تیم زنیت‌کازان زیر نظر وی بازی کرد، اما گفته می‌شود برخی اختلاف‌ها منجر به جدایی معروف از زنیت شد.

آلکنو مربی سرشناس و شناخته شده‌ای در دنیای والیبال است و چندی پیش هم بسیاری از رسانه‌های خارجی به موضوع حضور او و رزنده در والیبال ایران اشاره کرده بودند. به نظر می‌رسد پرونده حضور رزنده در ایران بسته شده و آلکنو با مسئولان فدراسیون به توافق نهایی رسیده است. به هر حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت این موضوع چه زمانی نهایی و رسمی خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها