کد خبر: 431093
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ۱۸:۰۶:۳۷
| |

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد:

بررسی طرح پیشنهادی اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: طرح الحاق یک ماده به قانون خدمت وظیفه عمومی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی طرح پیشنهادی اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی
کد خبر: 431093
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۶ ۱۸:۰۶:۳۷

اعتمادآنلاین| ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون طرح اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


وی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: طرح الحاق یک ماده به قانون خدمت وظیفه عمومی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح پیشنهاداتی برای اعمال اصلاحات به قانون خدمت وظیفه عمومی آورده شده و براساس آن نمایندگان به بررسی اصل موضوع قانون موجود درباره نظام وظیفه پرداختند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه این جلسه با حضور نمایندگانی از وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه برگزار شد، تصریح کرد: در نهایت مقرر شد که بازنگری جامع در قانون نظام وظیفه عمومی انجام شود و تأکید شد که این مسئله یک ضرورت است.

عمویی تصریح کرد: این موضوع نیازمند اخذ دیدگاه از دستگاه‌هایی چون ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه است و به همین دلیل جهت بررسی‌های بیشتر به جلسات بعدی موکول شد.

وی افزود: در این جلسه طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت چرا که براساس دستور رهبر معظم انقلاب، سازمان پدافند غیرعامل تشکیل شده است اما قانون مشخصی ندارد.

عمویی تأکید کرد: طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل جهت قانونمند کردن این سازمان تهیه شده است که امروز کلیات و همچنین سه ماده از آن تصویب شد و ادامه بررسی آن به جلسات بعدی موکول شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها