کد خبر: 431229
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۱۱:۵۴:۰۳
| |

نظر بزرگان تنیس دنیا درباره حرکت جوکوویچ

برخورد توپی که نواک جوکوویچ زد به گلوی داور خط‌نگه‌دار باعث محرومیت او از تنیس اُپن آمریکا شد.

نظر بزرگان تنیس دنیا درباره حرکت جوکوویچ
کد خبر: 431229
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۱۱:۵۴:۰۳

اعتمادآنلاین| برخورد توپی که نواک جوکوویچ زد به گلوی داور خط‌نگه‌دار باعث محرومیت او از تنیس اُپن آمریکا شد و برخی از بزرگان دنیای تنیس در این باره نظراتی دادند، نظراتی که البته در راستای حمایت از تنیسور صربستانی نبود.

متس ویلاندر: «بازیکنان اجازه انجام چنین کاری را ندارند. بدتر از این حادثه نمی‌تواند برای بازیکنی در میدان مسابقه اتفاق بیفتد. جوکوویچ قصد نداشت اینقدر محکم به توپ ضربه بزند، قطعاً یک تصادف بود. بله، و از روی ناامیدی و عصبانیت اتفاق افتاد، اما این مهم نیست، شما به عنوان یک بازیکن نباید چنین خطایی را مرتکب شوید.»

الکس کورتجا: «مایه تأسف است که مسابقه به این شکل تمام شد. جوکوویچ فرصت خوبی داشت اما شما به عنوان یک بازیکن باید بدانید چطور احساسات خود را در حین مسابقه کنترل کنید. این درس بزرگی برای کودکانی که درحال یادگیری هستند و سایر بازیکنان است‌ تا مواظب رفتارشان در زمین باشند.»

بوریس بکر: «من هم مثل بقیه شوکه شدم. من و نواک از خیلی وقت پیش یکدیگر را می‌شناسیم و مثل اعضای یک خانواده هستیم. این احتمالاً سخت‌ترین لحظهٔ زندگی ورزشی او است. او قوانین را زیر پا گذاشت و تصمیم سرداور درست بود.»

ژوستین هنه: «قطعاً تعمدی در کار نبود و جوکوویچ نمی‌خواست به داور صدمه بزند. این فقط بدشانسی او بود، اما تصمیم سرداور درست بود. راه دیگری وجود نداشت.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها