ابلاغ پیام رهبر انقلاب به نیروی انتظامی / اصلی‌ترین وظیفه و رسالت نیروی انتظامی تأمین امنیت و مقابله با ناامنی است

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا پیام قدردانی رهبر انقلاب را خطاب به فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی ابلاغ کرد.

ابلاغ پیام رهبر انقلاب به نیروی انتظامی / اصلی‌ترین وظیفه و رسالت نیروی انتظامی تأمین امنیت و مقابله با ناامنی است
کد خبر: 431241
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۱۲:۲۹:۵۴

اعتمادآنلاین| سردار محمد شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در جمع فرماندهان، معاونان و رؤسای پلیسهای تخصصی نیروی انتظامی در ستاد این نیرو ضمن ابلاغ سلام و قدردانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به فرمانده نیروی انتظامی و فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های این نیروی تلاشگر اظهار کرد: امنیت کشور مرهون آمادگی و بیداری کارکنان خدوم نیروی انتظامی است.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به فرمایش حضرت آیت الله خامنه ای درباره اینکه اگر بتوانید به سلامت تا آخر کارتان را انجام دهید اجرش بیشتر از شهادت است، گفت: مانند شهید صیادشیرازی که خداوند او را زنده نگه داشت و زمانی به شهادت رسید که اثربخشی آن دوچندان شد.

وی افزود: این لطف خداوند است که شهادت مجاهدان راه خدا در مقطعی روی می‌دهد که اثرگذاری جاودانه‌ای دارند و ما باید از این شرایط بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راه خودمان را ادامه دهیم تا ان‌شاءالله به سلامت به سرمنزل مقصود برسیم و این راه، نزدیک است.

شیرازی با اشاره به شرایط کنونی امریکا، گفت: خداوند وضعیتی را در این کشور پیش آورد که امروز خود مردم امریکا به صحنه آمده‌اند و این نتیجه حمایت الهی است.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه نگاه تحولی به عملکردها و اطلاع از وضعیت تهدیدهای دشمن به عنوان کلیدهای اصلی می‌تواند در به ثمر رسیدن مأموریتها و رشد تصاعدی حرکتهای رو به جلو نقش اساسی داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی بحمدالله پیشاپیش همه نیروها در ایجاد و توسعه امنیت پایدار اهتمامی جدی داشته و همواره آرامش مردم را نصب‌العین خود قرار داده است.

شیرازی با بیان اینکه هر جا نیروی انتظامی وارد صحنه شده توانسته کار را به خوبی پیش برد، افزود: اقتدار نیروی انتظامی به لطف الهی منجر به مهار مجرمان و پیشگیری از وقوع جرم در بسیاری از موارد شده است.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب گفت: ایشان نیروی انتظامی را به‌ عنوان یک نهاد خدمتگزار مطرح کردند که اصلی‌ترین وظیفه و رسالتش تأمین امنیت و مقابله با ناامنی است. این تعبیر حضرت آقا بسیار زیبا است که نیروی انتظامی را هم "نهاد" و هم "خدمتگزار" مطرح کردند.

شیرازی با بیان اینکه هوشمندسازی پلیس از جمله اقدامات در خور توجه است، گفت: تمام تلاش نیروی انتظامی معطوف به این است که نحوه ارائه خدمات به مردم در سریعترین زمان ممکن و با حضور حداقلی به مراکز انتظامی صورت گیرد تا حدی که با یک تلفن هوشمند امور خود را به سرانجام برسانند.

این مقام مسئول تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها و اقدام پیش‌دستانه پلیس باید به نحوی باشد که کسی جرأت نکند به امنیت، آرامش و آسایش مردم خدشه وارد کند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند نیروی انتظامی "یکی از مصادیق نصرت اسلام و نصرت دین" است، اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی به لباسی که می‌پوشند و در سنگری که جز خدمت به مردم نیست، افتخار می‌کنند که این توفیقی الهی است.

شیرازی با بیان اینکه سرباز جایگاه ویژه‌ای در نیروهای مسلح دارد، افزود: حضرت آقا معتقدند سرباز ظرفیت ویژه است که در اختیارمان است و باید از تمام توانمندی‌های این جوانان عزیز به نحو شایسته استفاده شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها