جواد نکونام:

نمی‌خواهیم در آسیا زنگ تفریح باشیم / شرایط برای ادامه همکاری با فولاد سخت است

جواد نکونام گفت: فولاد نماینده استان خوزستان و ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. لیگ قهرمانان جایی است که بهترین‌ها در آن حاضر هستند. نمی‌خواهم با تیمی به آسیا بروم که زنگ تفریح رقبا باشیم. با این وضعیت واقعا نمی دانم چه بگویم.

نمی‌خواهیم در آسیا زنگ تفریح باشیم / شرایط برای ادامه همکاری با فولاد سخت است
کد خبر: 431398
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۰۸:۵۴:۳۲

اعتمادآنلاین| جواد نکونام خیلی اهل مصاحبه نیست و کمتر حرف می‌زند اما عملکرد ضعیف باشگاه فولاد در نقل و انتقالات باعث شده تا او سکوتش را بشکند. نکونام که بعد از امضای قرارداد با فولاد اظهار نظری نکرده است حالا به شدت از وضعیت این تیم در نقل و انتقالات ابراز نگرانی می‌کند. امروز هم خبرهایی مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه تراکتورسازی خواهان جذب این مربی است.

نکونام درباره اینکه سعید آذری اخیرا اعلام کرد به او در نقل و انتقالات اختیار تام داده گفت: «بله، آقای آذری به من لطف دارند. ایشان به من اختیار تام دادند ولی خودشان می‌دانند بازیکنان مدنظر ما که شامل لیست A، B و C هستند هیچکدام به فولاد نیامدند. این شرایط را برای ما سخت کرده است. باشگاههای دیگر پول های بیشتر به بازیکنان می‌دهند. رقم‌های پیشنهادی‌شان سنگین است. ما توان پرداخت چنین پول‌هایی را نداریم و برای همین شرایط سخت شده است.»

او درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد گفت: «به هر حال این اتفاق به خاطر اشتباهاتی رخ داد که در قبل صورت گرفته بود. آقایان محمدی، آذری و گودرزی واقعا سعی و تلاش می‌کنند تا ان شالله پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود. به هر حال اگر نتوانیم بازیکن بگیریم، قطعا کار برای خود من خیلی خیلی سخت خواهد بود. بازیکنان فولاد هم به شدت نگران هستند. می‌پرسند آیا قرار نیست بازیکنی به فولاد بیاید؟ به هرحال این مشکلات آن هم در شروع فصل نقل و انتقالات نگران کننده است. در دنیای حرفه ای می گویند موفقیت با سوت آغاز مسابقات شروع نمی شود بلکه از فصل نقل و انتقالات استارت می‌خورد.»

نکونام در ادامه گفت: «ما نماینده استان خوزستان و ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. لیگ قهرمانان جایی است که بهترین‌ها در آن حاضر هستند. نمی‌خواهم با تیمی به آسیا بروم که زنگ تفریح رقبا باشیم. با این وضعیت واقعا نمی دانم چه بگویم. من می‌دانم باشگاه و آقای آذری درخصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات مذاکراتی داشته‌ و اقداماتی انجام داده اند که ان شالله مشکل حل شود و بتوانیم بازیکن جذب کنیم ولی ما زمان را هم از دست می‌دهیم. گزینه‌های مد نظرمان یکی پس از دیگری به تیم‌های دیگر و رقیبان فولاد خوزستان می روند و باید بپذیریم در نقل و انتقالات از حریفان خود عقب افتاده‌ایم.»

نکونام درباره پیشنهاد تراکتور گفت: «من فولاد را دوست دارم و با امضای قراردادم این را نشان دادم. خیلی‌‎ها به من گفتند پیشنهادات زیادی داشتی و اگر هم منتظر می‌ماندی، پیشنهادات بهتری می‌رسید ولی با قلبم تمدید کردم. وقتی این کار را کردم، توقعاتی هم دارم که امیدوارم برآورده شود.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها