کد خبر: 431426
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۰:۳۸:۱۰
| |

رییس پیشین فدراسیون کشتی:

محمد بنا همیشه ناز کرده است

رییس پیشین فدراسیون کشتی گفت: بنا همیشه ناز کرده و نازش هم خریدار دارد. او همیشه دوست دارد همه چیز بر طبق مراد باشد اما الان آن‌قدر اوضاع سخت شده که برای به‌دست آوردن پول باید از هفت خوان رستم عبور کنی.

محمد بنا همیشه ناز کرده است
کد خبر: 431426
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۰:۳۸:۱۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا طالقانی درباره استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، اظهار کرد: الان وقت استعفا نیست. این کار باعث به حاشیه رفتن کارها می‌شود و کار بنا و تیم ملی عقب می‌افتد. این قهر کردن‌ها جایز نیست و قطعا به نفع مردم و ورزش کشور نخواهد بود.

رییس پیشین فدراسیون کشتی افزود: از همه دوستان خواستم در جلسه‌ای که روز یک‌شنبه برگزار می‌شود برای حل این مشکل حضور داشته باشند. قرار است این جلسه برگزار شود تا مشکلات موجود را حل کنیم و تیم برای المپیک آماده شود.

او درباره دلایل استعفای بنا برای چندمین مرتبه در سال‌های اخیر، گفت: حتما مشکلاتی بوده که بنا استعفا داده است. بنا همیشه ناز کرده و نازش هم خریدار دارد. او همیشه دوست دارد همه چیز بر طبق مراد باشد اما الان آن‌قدر اوضاع سخت شده که برای به‌دست آوردن پول باید از هفت خوان رستم عبور کنی. مشکلات مردم به‌قدری زیاد شده که دیگر مانند زمان ما به ورزش و کشتی از سوی مردم کمک چندانی نمی‌شود. کار واقعا سخت شده و باید همه به هم کمک کنیم.

طالقانی درباره قهرهای محمد بنا در زمان ریاست او، خاطرنشان کرد: او چند مرتبه قهر کرد اما به‌خاطر کشتی، دوستان را صدا زدم و به‌خاطر کشتی دنبالش رفتیم. الحمدلله دیدید که تیم‌مان قهرمان المپیک هم شد. هر بلایی که سرم می‌آوردند به‌خاطر کشتی چیزی نمی‌گفتم و دست و پای‌شان را هم به خاطر کشتی می‌بوسیدم. امیدوارم این‌بار نیز مشکل حل شود و بنا کارش را برای المپیک از سر بگیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها