کد خبر: 431490
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۳:۳۷:۴۴
| |

آخرین جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره شکایت از میرسلیم برگزار می‌شود

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از برگزاری جلسه آخر برای بررسی پرونده شکایت از نماینده تهران به این هیات خبر داد.

آخرین جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره شکایت از میرسلیم برگزار می‌شود
کد خبر: 431490
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ۱۳:۳۷:۴۴

اعتمادآنلاین| موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیات‌ نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی شکایت نماینده جهرم از میرسلیم نماینده تهران به این هیئت‌، گفت: البته تنها آقای رضایی کوچی نماینده جهرم از نماینده تهران به هیئت شکایت داشته و از سوی آقای قالیباف شکایتی به ما ارجاع نشده است.


وی با بیان اینکه تاکنون درباره این موضوع 2 جلسه تشکیل شده است، ادامه داد: در این جلسات از مطلعین دعوت شده تا اسناد و مدارکی که درباره ادعای آقای میرسلیم وجود داشته را به هیئت ارائه کنند.

نماینده بم در مجلس با اعلام اینکه از نماینده تهران نیز خواسته شده تا اسناد و مدارک خود درباره ادعای پرداخت رشوه 65 میلیاردی به یکی از نمایندگان مجلس دهم را به هیئت ارائه کند، اظهار داشت: وی تاکنون مدارک خود را به هیئت ارائه نکرده است و تا فردا( روز چهارشنبه) این فرصت را دارد که مدارک خود را ارائه کند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با بیان اینکه از آقای میرسلیم دعوت شده تا با حضور در جلسه فردای هیئت مدارک و مستندات خود را ارائه کند، گفت: پس از این جلسه درباره ادعای وی جمع‌بندی و تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها