قهرمان کشتی اروپا:

حسن یزدانی می‌تواند تیلور آمریکایی را شکست دهد

دارنده مدال نقره بازی‌های کشتی اروپایی گفت: من فکر می‌کنم حسن یزدانی قادر به انتقام جویی از تیلور است. البته احتمال برابر برای پیروزی هر دو نیز برآورد می‌شود.

حسن یزدانی می‌تواند تیلور آمریکایی را شکست دهد
کد خبر: 431666
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ۱۱:۱۲:۴۴

اعتمادآنلاین| «علی شعبان‌اف» که 4 مدال برنز جهان را در اوزان 74 و 79 کیلوگرم در کارنامه قهرمانی خود دارد گفت: 2 سال است به وزن 86 کیلوگرم آمدم و می‌خواهم با تمرینات بیشتر، به موفقیت دست یابم.

وی ادامه داد: هم اکنون تمرینات خود را زیر نظر ایوان یانکوفسکی انجام می‌دهیم که چندی قبل هم تیمی ما بود و هم اکنون به عنوان سرمربی با ما کار می‌کند.

شعبان‌اف در مورد یانکوفسکی گفت: به نظرم او با موفقیت از پس وظایف خود بر می‌آید و آینده بسیار خوبی در مربیگری خواهد داشت.

وی در مورد عملکرد خود در مسابقات جهانی سال 2019 گفت: برای اولین بار بود که در مسابقات جهانی در وزن 86 کیلوگرم به میدان رفته بودم.

البته، چون از وزن 79 کیلوگرم به وزن 86 کلیوگرم صعود کرده بودم نیاز داشتم افزایش وزن داشته باشم تا بتوانم در این وزن جا بیافتم. فکر می‌کنم این کار یک و نیم تا دو سال طول بکشد.

دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی در وزن 86 کیلوگرم در مورد حضور در المپیک گفت: ابتدا باید سهمیه این وزن را کسب کنم و پس از آن برای موفقیت در المپیک تلاش کنم.

شعبان‌اف در مورد اینکه دو حریف سرسخت با نام حسن یزدانی و دیوید تیلور در این وزن حضور دارند و کدام یک را ترجیح می‌دهد گفت: تیلور دو بار یزدانی را شکست داده، یزدانی با تیلور مانند سایر رقبا جنگید، بلافاصله جلو رفت، فشار آورد و سعی کرد او را از پا بیاندازد، اما این تکنیک جواب نداد، زیرا تیلور در تمرینات و عملکرد از یزدانی پایین‌تر نیست. یزدانی از این شکست تجربه آموخته و در جدال بعدی خود متفاوت عمل خواهد کرد. من فکر می‌کنم او قادر به انتقام جویی از تیلور است. البته احتمال برابر برای پیروزی هر دو نیز برآورد می‌شود.

وی در پایان در مورد برنامه‌های خود خاطر نشان کرد: من تازه از ماخاچ کالا برگشته‌ام و در حال حاضر نیز تمرینات شخصی خود را زیر نظر انور ماگمدگاجیف انجام می‌دهم. در تمرینات از ناحیه شانه آسیب دیدم که امیدوارم مورد خاصی نباشد، البته برنامه ریزی تمرینات و مسابقات ما با توجه به برگزاری رقابت‌های جهانی در آذرماه خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها