کد خبر: 431682
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ۱۱:۵۲:۰۷
| |

تشکر دی بروین از بازیکنان منچسترسیتی

کوین دی بروین به‌عنوان بهترین بازیکن فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. او هر چند با سیتی نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود و بعد از لیورپول در رده دوم ایستاد ولی بازی‌های خوبی که از خود ارائه داد باعث شد تا تحسین کارشناسان فوتبال لیگ برتر را برانگیزد.

تشکر دی بروین از بازیکنان منچسترسیتی
کد خبر: 431682
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۹ ۱۱:۵۲:۰۷

اعتمادآنلاین| دی بروین که اخیرا برای سومین بار پدر شده است بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال که با رای بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس به دست آمد، گفت: این یک افتخار بزرگ است. انتخاب شدن توسط همکاران و رقیبان تیم‌های دیگری که در مقابل آن‌ها بازی می‌کنید شگفت انگیز است. بازیکنان حاضر در لیگ من را به عنوان بهترین انتخاب کردند که جا دارد از همه این بازیکنان تشکر کنم. خوشحال هستم که بازی‌های من مود توجه قرار گرفته است. باید از مربی و هم تیمی‌های خودم نیز تشکر کنم که به من کمک کردند تا به این‌جا برسم.

به این ترتیب جوردن هندرسون، کاپیتان تیم فوتبال لیورپول نتوانست به این مهم برسد و در رده دوم ایستاد و بلافاصله در توییتر خود انتخاب دی بورین به عنوان بهترین بازیکن را به او تبریک گفت.

منچسترسیتی قصد دارد به زودی با افزایش مبلغ حقوق هفتگی کوین دی بروین، قرارداد او را برای چند فصل دیگر تمدید کند.

کوین دی بروین و منچسترسیتی باید از دوشنبه شب کارشان را در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر انگلیس آغاز کنند جایی که تیم پپ گواردیولا در خانه به دیدار استون ویلا می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها