«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مصر | مخالفان سیسی در زندان‌های مصر شکنجه می‌شوند + عکس

فعالان فضای مجازی در مصر با انتشار تصاویری از چهره زنی اعلام کردند او از فعالان مخالف عبدالفتاح سیسی رئیس‌جمهور این کشور بوده و بازجویان این بلا را سر او آورده‌اند.

مصر | مخالفان سیسی در زندان‌های مصر شکنجه می‌شوند + عکس
کد خبر: 432005
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فعالان فضای مجازی در مصر با انتشار تصاویری از چهره زنی اعلام کردند او از فعالان مخالف عبدالفتاح سیسی رئیس‌جمهور این کشور بوده و بازجویان این بلا را سر او آورده‌اند..

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به نقل از برخی از فعالان مخالف سیسی در فضای مجازی خبر دادند، این زن که «رضوی محمد» نام دارد و از فعالان شبکه‌های اجتماعی است بعد از دستگیری توسط نیروهای امنیتی مصر به شدت تحت شکنجه قرار گرفته است.

برخی از فعالان نیز نسبت به تغییر شدید چهره این فعال بعد از دستگیری و شکنجه شدن ابراز وحشت کرده‌اند گرچه عده‌ای تصویر چهره زن شکنجه‌شده را منسوب به او ندانسته و می‌گویند 2 عکس متعلق به یک نفر نیست.

به گفته این فعالان، رضوی محمد که پیش از دستگیری با انتشار چند ویدئو در فضای مجازی به شدت از دولت سیسی انتقاد کرده بود بعد از دستگیری به شدت تحت شکنجه قرار گرفته و در زمانی که برای تفهیم اتهام به دادستانی آورده شد بر اثر شکنجه‌های شدید چهره متفاوتی پیدا کرده بود.

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، رضوی محمد در حال حاضر به اتهام همکاری در تحقق اهداف گروه‌های تروریستی در زندان به سر می‌برد.

به گفته این رسانه و رسانه‌های نزدیک به دولت قاهره، تصویر زن شکنجه‌شده متعلق به رضوی نبوده است.

مخالفان دولت سیسی معتقدند چه تصویر زن شکنجه‌شده متعلق به رضوی بوده باشد چه نباشد، این حقیقت که مخالفان دولت سیسی به شدت تحت شکنجه قرار می‌گیرند انکارناپذیر است.

فعال مصری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها