کد خبر: 432031
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ ۰۹:۲۲:۱۴
| |

مصطفی کارخانه:

هورسان زنگ خطری برای همه تیم‌ها محسوب می‌شود/ امیر حسینی سرشار از انگیزه است

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: به سرمربی و کادر فنی تیم هورسان تبریک می‌گویم که چنین بازیکنان سرسختی را راهی لیگ برتر کرده‌اند.

هورسان زنگ خطری برای همه تیم‌ها محسوب می‌شود/ امیر حسینی سرشار از انگیزه است
کد خبر: 432031
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ ۰۹:۲۲:۱۴

اعتمادآنلاین| مصطفی کارخانه درباره پیروزی 3 بر صفر شاگردان مقابل هورسان رامسر در هفته نخست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: هورسان بازی بسیار خوبی ارائه کرد. این تیم با ترکیبی ناقص به تهران آمده بود ولی اگر همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، قطعا برای همه تیم‌ها زنگ خطر خواهد بود.

سرمربی سایپا ادامه داد: ما در ست سوم، 6 امتیاز از حریف عقب بودیم، ولی بازی را اداره کردیم و در نهایت با حداقل اختلاف برنده شدیم. هورسان را به هیچ وجه نباید یک تیم دسته یکی در نظر گرفت. من به سرمربی و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم که چنین بازیکنان سرسختی را راهی لیگ برتر کرده‌اند.

کارخانه در مورد عملکرد بازیکنانش گفت: محمد موسوی در این بازی به دلیل مصدومیت غایب بود، ولی از هفته آینده می‌تواند به میدان برود. امیر حسینی هم به اعتقاد من هنوز پاسور شماره یکی است و مغز متفکر تیم ماست. او با وجود سن بالایی که دارد، سرشار از انگیزه است. ما از پاسور توقع داریم که پاس‌های بی‌نقصی بدهد و حسینی این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره میزبانی تیمش در سالن اختصاصی سایپا تصریح کرد: باشگاه هزینه کرده و انتظار دارد که در سالن خودش، میزبان حریفان باشد. سالن خوبی در اختیار داریم که البته در حال حاضر که ورود تماشاگران به سالن ممنوع است، جوابگوی نیاز ماست.

سایپا در هفته دوم لیگ برتر، میهمان خاتم اردکان است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها