کد خبر: 432033
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ ۰۹:۲۵:۳۳
| |

عطایی:

برنده شدیم، ولی لذت نبردیم/ بازی با پیکان ارزش تاکتیکی نداشت

عطایی، سرمربی تیم والیبال هراز گفت: بازی با تیمی که پاسور ندارد، بار فنی هم نخواهد داشت و بازی زیبایی از کار در نمی‌آید.

برنده شدیم، ولی لذت نبردیم/ بازی با پیکان ارزش تاکتیکی نداشت
کد خبر: 432033
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ ۰۹:۲۵:۳۳

اعتمادآنلاین| بهروز عطایی در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته نخست لیگ برتر والیبال اظهار داشت: شروع هر لیگ و تورنمنتی در هر جای دنیا سخت است و امسال سخت‌تر هم بود، چون بازیکنان بعد از حدود 6 ماه تعطیلی و بدون داشتن حتی یک مسابقه، وارد لیگ شدند.

سرمربی تیم والیبال هراز ادامه داد: از طرف دیگر در هفته نخست، تیم‌ها شناختی از هم ندارند و با دیدی بسته وارد میدان می‌شوند. ما در هفته اول برای هر اتفاقی و هر تیمی آماده بودیم.

عطایی در مورد رویارویی با تیمی که پاسور نداشت، گفت: متاسفانه هر 3 پاسور پیکان، مشکوک به کرونا بودند و همراه این تیم نبودند. بازی با تیمی که پاسور ندارد، بار فنی هم نخواهد داشت و بازی زیبایی از کار در نمی‌آید. ما از کسب 3 امتیاز این بازی خوشحال شدیم ولی از بازی کردن، لذت نبردیم چون هیچ ارزش تاکتیکی نداشت.

وی تاکید کرد: در سالی که به المپیک ختم خواهد شد، لیگ باید پویا و قوی باشد تا بازیکنان در این لیگ، ساخته و آماده شوند.

عطایی در پایان گفت: پروتکل‌ها و قوانین سازمان لیگ در شرایط کرونایی باید وجود داشته، ولی ممکن است با کاستی‌هایی همراه باشد. کادر فنی تیم پیکان از دوستان قدیمی من هستند، ولی قوانین هم باید به درستی اجرا شود. فدراسیون هم باید پای قوانینی که تصویب می‌کند بایستد.

تیم هراز آمل در هفته دوم لیگ برتر والیبال، میزبان فولاد سیرجان است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها