استفاده از ماسک‌ و دستکش در سرویس مدارس الزامی است

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درباره ضمانت اجرایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط رانندگان سرویس مدارس توضیح داد.

استفاده از ماسک‌ و دستکش در سرویس مدارس الزامی است
کد خبر: 432095
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ ۱۲:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور، با اشاره به ضمانت اجرایی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط رانندگان سرویس مدارس، اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی، وزارت بهداشت دستورالعمل‌هایی را ابلاغ کرده است که این ابلاغیه‌ها در حوزه سرویس مدارس هم رعایت خواهند شد، ما در این زمینه کاملا تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت هستیم تا بتوانیم با رعایت کامل موارد بهداشتی مانع از شیوع ویروس کرونا در این بخش شویم.

ضامنی افزود: مواردی که باید رعایت شود از طریق شهرداری‌ها به رانندگان اعلام شده و در ادامه با ارائه روش‌های آموزشی و پیامکی به رانندگان تأکید خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با بیان اینکه استفاده از ماسک، دستکش و ضدعفونی مستمر خودرو از الزاماتی است که حتما باید انجام شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان نیز در طول سفر موظف به استفاده از ماسک هستند.

همچنین غربالگری به صورت مرتب در حوزه حمل و نقل عمومی در حال انجام است و در صورتی که راننده‌ای علائمی داشته باشد باید تست بدهد و در صورت مثبت شدن تا زمان رفع کامل بیماری و اعلام پزشک، اجازه فعالیت نخواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها