کد خبر: 432269
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۱:۳۴:۰۰
| |

پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری لیگ کشتی اعلام شد

دستورات لازم به منظور برگزاری رقابت های لیگ کشتی (آزاد و فرنگی) به صورت متمرکز طی 2 هفته در استان تهران با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وزارت ورزش ابلاغ شد.

پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری لیگ کشتی اعلام شد
کد خبر: 432269
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۱:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی (آزاد و فرنگی) مطابق با دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا، از سوی وزارت بهداشت به وزارت ورزش ابلاغ شد.

در هفت بند دستورات لازم به منظور برگزاری رقابت های لیگ کشتی (آزاد و فرنگی) به صورت متمرکز طی 2 هفته در استان تهران با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به وزارت ورزش ابلاغ شد.

در این نامه که از سوی رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ارجاع شده و در اختیار ایسنا قرار گرفته، آمده است که با توجه به درخواست رییس فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی (آزاد و فرنگی) جهت برگزاری این لیگ در صورت رعایت هفت بند ذیل مانعی وجود ندارد.

1- قبل از حضور ورزشکاران در سالن، به منظور تمرین و مسابقه تست پی سی آر انجام و در صورت منفی بودن اجازه شرکت خواهند داشت.

2- برگزاری تمرین و مسابقه بدون حضور تماشاچی مجاز است.

3- در طول برگزاری و انجام تمرینات، قرنطینه کامل همه افراد درگیر اعم از ورزشکار و غیر ورزشکار حداقل به مدت شش روز اعمال می شود.

4- اعمال نظارت بر قرنطینه بر عهده فدراسیون کشتی و باشگاه ها است و نظارت عالی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران صورت می گیرد.

5- در صورت ارائه تمرینات و مسابقات بیش از شش روز و ضرورت برگشت و مراجعه به خانواده خود، در صورت اعزام برای تمرین و مسابقه تست پی سی آر با نتیجه منفی و قرنطینه الزامی است.

6- همه موارد فوق شامل تمامی افراد از جمله داوران، مربیان، سرپرستان و نیروهای خدماتی است که در اردوی تمرینات و زمان مسابقات در سالن های برگزاری مسابقه حضور خواهند داشت.

7- برگزاری تمرینات و مسابقات به صورت متمرکز در استان تهران خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها