کد خبر: 432311
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۳:۰۸:۲۳
| |

روزنامه شرق مجرم شناخته شد

سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیرمسئول روزنامه شرق به اتهام افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مجرم شناخته شد و هیأت منصفه مطبوعات با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.

روزنامه شرق مجرم شناخته شد
کد خبر: 432311
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۳:۰۸:۲۳

اعتمادآنلاین| مومنی‌راد، سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیرمسئول روزنامه شرق به اتهام افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مجرم شناخته شد و هیأت منصفه مطبوعات با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.

از هیأت منصفه دادگاه مطبوعات، احمد مومنی‌راد درباره جلسه روز یکشنبه 16 شهریور افزود: هیأت منصفه مطبوعات در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی چهار پرونده را بررسی کردند.

وی ادامه داد: پرونده اول مربوط به مدیرمسئول روزنامه جوان به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که با اعلام رضایت وکیل شاکی، رییس دادگاه پرونده را مختومه اعلام کرد.

مومنی‌راد اظهار داشت: پرونده دوم مربوط به مدیرمسئول روزنامه شرق با دو اتهام افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که در دو اتهام یادشده، هیات منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مجرم دانست و با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیأت منصفه مطبوعات اضافه کرد: پرونده سوم مربوط به مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که با اعلام رضایت شاکی پرونده مختومه شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها