رفع مشکل خروج ورزشکاران مشمول تیم‌های باشگاهی

رئیس سازمان ظیفه عمومی ناجا گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در راستای تدابیر و به منظور حضور قدرتمندانه تیم های باشگاهی ایران در مسابقات آسیایی حداکثر همکاری را با باشگاه ها دارد.

رفع مشکل خروج ورزشکاران مشمول تیم‌های باشگاهی
کد خبر: 432353
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۴:۴۶:۰۱

اعتمادآنلاین| سردار "تقی مهری" پیرامون مطالب مطرح شده در خصوص صدور مجوز خروج از کشور برخی از بازیکنان تیم های اعزامی مسابقات آسیایی، اظهارکرد: با درخواست وزارت ورزش و جوانان در خصوص مجوز خروج موقت بازیکنان مشمول تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودروی مشهد برای شرکت در مسابقات گروهی جام باشگاه های آسیا در کشور قطر؛ این سازمان با بررسی دقیق وضعیت خدمتی آنان برابر مقررات قانون خدمت وظیفه عمومی، مجوز خروج از کشور این دسته از بازیکنان را در تاریخ 20 شهریورماه سال جاری صادر کرده است.

وی گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در راستای تدابیر و به منظور حضور قدرتمندانه تیم های باشگاهی کشور در مسابقات آسیایی حداکثر همکاری را با باشگاه های مزبور دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا به کلیه باشگاه هایی که دارای بازیکن مشمول هستند، توصیه کرد: در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و اخذ مجوزهای لازم از سازمان وظیفه عمومی اقدام کنند که در ادامه روند فعایت ورزشی به ویژه در بازی های بین المللی با مشکلات خروج از کشور مواجه نشوند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها