کد خبر: 432355
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

دستگیری یک کارگردان سینما به اتهام قتل همسایه

کریم آتشی، همسر سابق مرجانه گلچین، نویسنده و کارگردان مطرح دهه 70 سینمای ایران در اقدامی عجیب پس از درگیری با همسایه، او را با شلیک گلوله به قتل رساند.

حجم ویدیو: 5.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05 دانلود ویدیو
کد خبر: 432355
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کریم آتشی، همسر سابق مرجانه گلچین، نویسنده و کارگردان مطرح دهه 70 سینمای ایران در اقدامی عجیب پس از درگیری با همسایه، او را با شلیک گلوله به قتل رساند.

آتشی بعد از این اتفاق اجازه ورود ماموران پلیس به منزلش برای دستگیری را نمی‌داد تا اینکه ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور او را دستگیر و بازداشت کردند.

کریم آتشی فعالیت هنری را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه از سال 1369 آغاز کرد، اما نخستین تجربه سینمایی او فیلم «پنجاه روز التهاب» در سال 1372 است.

این کارگردان اسبق سینما نزدیک به 12 سال از سینما فاصله گرفت تا اینکه در سال 1387 با فیلمنامه اجتماعی «نطفه شوم» به سینما بازگشت.

کریم آتشی و مرجانه گلچین حدود 10 سال با هم زندگی کردند، اما این ازدواج نافرجام بود و به جدایی منجر شد.

مرجانه گلچین سال 1395 گفت که آتشی مخالف فعالیت هنری او بوده است و به همین دلیل 10 سال از بازیگری کناره گرفته بود.

آتشی که در جنگ تحمیلی دچار جراحت شیمیایی شده از مشکلات ریوی و تنفسی رنج می‌برد. او در خرداد 1391 نیز به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پاسارگاد بستری شده بود.

این کارگردان درباره درگیری با همسایه گفته، مقتول شب حادثه بی‌دلیل با یک چکش به در آهنی بین طبقات می‌کوبید. به او تذکر دادم که اصلاً توجهی نکرد‌ و ما با هم درگیر شدیم و با سلاحی که داشتم به او شلیک کردم.

کریم آتشی در مورد اینکه اسلحه را از کجا آورده گفته اخیراً برای تولید یک کار سینمایی هشت اسلحه از مراکز نظامی تحویل گرفتیم، اما هفت اسلحه را برگرداندیم و یکی را پیش خودم نگه داشتم. 72 فشنگ جنگی نیز از قبل داشتم.

با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، کریم آتشی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها