کد خبر: 432361
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۵:۰۶:۲۴
| |

معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اعلام کرد:

انهدام مقر گروهک‌های ضدانقلاب

معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: در عملیات‌های چند روز اخیر مقر ضدانقلاب کاملاً منهدم شد و علاوه بر این تعدادی از گروهک‌های تروریستی نیز که در جدار مرزی کشور ترکیه و کشورمان با هدف ایجاد اختلاف مستقر شده بودند هدف قرار گرفتند.

انهدام مقر گروهک‌های ضدانقلاب
کد خبر: 432361
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۵:۰۶:۲۴

اعتمادآنلاین| سردار خلیل‌زاده، معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: رزمندگان قرارگاه حمزه در پاسخ به شرارت‌ها، مقر گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه کردستان عراق را طی سلسله عملیات‌های متعدد هدف قرار دادند.


سردار خلیل‌زاده درخصوص جزئیات این عملیات از مأیوس شدن آمریکایی‌ها با انهدام کامل تیم‌های تروریستی در مرزهای شمالغرب کشور طی سال‌های گذشته خبر داد و گفت: از سال گذشته ایادی استکبار با طرق مختلف ایجاد ناامنی در مرزهای کشورمان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح در مقابله مؤثر با گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب باعث شد تا آنها نتوانند به صورت نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند، افزود: استکبار جهانی با سازمان‌دهی هسته‌ها و اعزام عناصر وابسته خود به داخل کشور نقشه شوم ترور افراد انقلابی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

معاون عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ادامه داد: عملیات اخیر سپاه در پاسخ به شرارت ضدانقلاب در انجام یک مورد ترور در استان کردستان بود.

وی افزود: در عملیات‌های چند روز اخیر مقر ضدانقلاب کاملاً منهدم شد و علاوه بر این تعدادی از گروهک‌های تروریستی نیز که در جدار مرزی کشور ترکیه و کشورمان با هدف ایجاد اختلاف مستقر شده بودند هدف قرار گرفتند.

سردار خلیل‌زاده با اشاره به اینکه نیروهای لشکر 3 قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) این ارتفاعات سخت مرزی را در مرز کشور ترکیه با ایران کاملاً پوشش داده و محاصره کرده بودند افزود: نیروهای این لشکر مناطق مورد نظر را نیز پاکسازی کرده و محل استقرار اشرار ضدانقلاب را به صورت کامل منهدم کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات نیز اشرار ضدانقلاب تلفات قابل ملاحظه‌ای داشتند و تجهیزات زیادی ازجمله مواد منفجره از مقر آنها کشف شد، اضافه کرد: در حال حاضر نیز نیروهای این قرارگاه در مرزهای شمالغرب کشور مستقر هستند و دشمنان بدانند خط قرمز ما امنیت کشور و مردم عزیز ایران اسلامی است.

معاون عملیات قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) گفت: پیام ما به عناصر وابسته گروهک‌های ضدانقلاب این است که اگر شرارت‌های خود را ادامه دهند مقر ضدانقلاب در آن سوی مرز مورد هدف حملات توپخانه‌ای سپاه قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها