علیرضا دبیر:

گفتم تیمی که تسویه نکرده، باید کنار برود

رییس فدراسیون کشتی گفت: خیلی از کشتی‌گیران در این مدت پیام دادند که لیگ را برگزار کنید. تنها منبع درآمد کشتی‌گیران و مربیان همین لیگ است. درباره تسویه‌حساب باشگاه‌ها هم محکم هستیم. من به سازمان لیگ گفتم تیمی که تا 25 شهریور تسویه نکند، باید کنار برود. 

گفتم تیمی که تسویه نکرده، باید کنار برود
کد خبر: 432402
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| به گفته رییس فدراسیون کشتی، برنامه‌ریزی برای لیگ برتر کشتی در انتظار اعلام تصمیم نهایی اتحادیه جهانی است.

با اینکه مجوز برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی صادر شده، اما هنوز برنامه این مسابقات از سوی فدراسیون اعلام نشده است. گویا فدراسیون در انتظار مشخص شدن برنامه اتحادیه جهانی برای برگزاری یا عدم برگزاری رقابت‌های جهانی 2020 است تا بر اساس آن برنامه لیگ برتر را اعلام کند.

علیرضا دبیر در این باره گفت: هفته گذشته با لالوویچ صحبت کردم و پرسیدم تکلیف برگزاری مسابقات جهانی چیست. اینطور که فهمیدم اتحادیه جهانی برای برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان خیلی محکم است و تا 10 مهرماه تصمیم نهایی‌اش را اعلام می کند. برگزاری لیگ هم به این تصمیم بستگی دارد. اگر قرار به برگزاری جهانی باشد، باید کشتی گیران زودتر در اختیار تیم ملی قرار بگیرند و اگر نه؛ دست سازمان لیگ برتر برگزاری مسابقات بازتر است.

وی افزود: خیلی از کشتی‌گیران در این مدت پیام دادند که لیگ را برگزار کنید. تنها منبع درآمد کشتی‌گیران و مربیان همین لیگ است. درباره تسویه‌حساب باشگاهها هم محکم هستیم. من به سازمان لیگ گفتم تیمی که تا 25 شهریور تسویه نکند، باید کنار برود.

رییس فدراسیون کشتی درباره نحوه برگزاری لیگ گفت: فردا جلسه داریم. درباره نوع قرنطینه، زمان مسابقات و تست کرونا باید با باشگاه‌ها صحبت کنیم.

دبیر همچنین درخصوص اختلاف دو تیم هیات کشتی قائمشهر و استقلال بر سر دو کشتی‌گیر عنوان کرد: به نظرم برای حل این مشکل باید مهدی تقوی و رضا یزدانی که سرمربیان دو تیم هستند، بنشینند و مثل دو برادر توافق کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها