رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران:

تخم مرغ شانه ‌ای 30 هزار تومان شد!

رئیس اتحادیه سوپر مارکت‌داران اعلام کرد: چندی پیش دولت اعلام کرد هر شانه تخم مرغ تقریبا 20 هزار تومان است در حالی که هم اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت نزدیک به 31 هزار تومان می‌رسد.

تخم مرغ شانه ‌ای 30 هزار تومان شد!
کد خبر: 432521
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۱:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید درخشانی در مورد قیمت هر شانه تخم مرغ اظهار داشت: قیمت‌ها بستگی دارد به طوری که فروشگاه‌ها آن را شانه‌ای 28 هزار تومان خریداری می‌کنند و 30 هزار تومان به فروش می‌رسانند، البته این رویه برای فروشگاه‌های زنجیره ای نیز وجود دارد. چرایی این مساله را باید در جای دیگری جست و جو کرد.

وی خاطر نشان کرد: چندی پیش دولت اعلام کرد هر شانه تخم مرغ تقریبا 20 هزار تومان است در حالی که هم اکنون قیمت هر شانه تخم مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت نزدیک به 31 هزار تومان است و معلوم نیست تخم مرع شان‌ ای 20 هزار تومان را از کجا می‌توان پیدا کرد؟ چراکه در حال حاضر نرخ بازار چیز دیگری است و به هر مغازه‌ای که مراجعه کنید نرخ تخم مرغ شانه‌ای کمتر از 28 هزار تومان نیست.

این درحال است که عباس تابش، رییس سازمان حمایت، در این مورد گفته بود: قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ در درب مدغداری‌ها، 9 هزار و 500 تومان است که اگر به این قیمت تغییرات قیمت واکسن و حمل و نقل را اضافه کنیم مبلغی کمتر از 300 تومان می‌شود در نتیجه قیمت مصوب تخم مرغ در بازار پایین‌تر از 10 هزار تومان است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها